“Oppskrytt?”

Cafe Tekehtopa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018

Spiste middag her en onsdag i november. Bra med folk og god stemning. Svært hyggelig servitør som gjorde sitt beste. Dette til tross - meget skuffende pga sv en elendige maten.. Hadde dagens pasta som desverre ikke var fersk pasta, men litt for lite kokte tørkede store makaronier. Disse fløt i en olje som også hadde noen få bittesmå kjøttbiter og 2-3 gulrotbiter i seg. Glovarmt i midten, kaldt på sidene, helt tydeligvis oppvarmet i mikro. Heldigvis god parmesan på toppen. Dette betalte jeg 170 kroner for. Absolutt ikke valuta for pengene. Skuffende dårlig utvalg av viner på glass. Salt og pepper ble ikke tilbudt ved bordet. Beklager, men dette var ikke det jeg hadde forventet.

2  Takk, AinaMerethe

Anmeldt 16. september 2018

Lunch lørdag 08.09. på dette fantastiske stedet som min datter og svigersønn "åpenbarte" for oss. Vi kosa oss utrolig - 3 timers lunch sier vel sitt ? Så fantastisk mat...mmm, blir sulten bare jeg tenker på det stedet. Vi tok til og med en lunch der før vi dro hjem på mandag, og like nydelig :-) Takk til deg Carlos for god service !

Takk, MaritL126
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Ryddet ikke skitne bord, så ikke kundene og var lite smilende. Her går vi ikke igjen. Servitør luktet også røyk!

4  Takk, whimsen
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste en treretters italiensk middag i de hyggelige og historisk fine lokalene til det gamle apoteket. Kelneren viste stor kompetanse og kunnskap om både ingredienser og sammensetningene til rettene vi valgte, i tillegg foreslo han vin som passet godt til rettene.
Vi anbefaler stedet på det varmeste!

Dato for besøk: august 2018
Takk, KaOdBe
Anmeldt 21. august 2018

Var her med ifm. jobb i Oslo. Til forrett fikk vi "Anti pasti", som var et utvalg av kalde og varme retter, deriblant blekksprut, focaccia, spekemat, geitost. Det hele var ordinært. Til hovedrett spiste jeg Ibericokjake med grilla nykål. Kjøttet var litt seigt, men kålen veldig god. God saus også, selv om den hadde skilt seg. Hår i maten var ikke særlig delikat, men man kan imidlertid aldri helt vite hvor håret kom fra. Desserten var ikke noe å skrive hjem om heller. Godt vær og fin uteservering om ikke annet. Under middels service. Mange gjester kan ikke unnskylde for alt dette. Fikk for øvrig feil øl, uten at det var noen stor sak. Alt i alt veldig skuffende opplevelse.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, matnissen

Reisende som så på Cafe Tekehtopa, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Cafe Tekehtopa? Del dine erfaringer!