“SKuffende mat”
Anmeldelse av Nodee Barcode

Nodee Barcode
God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Fra det åpne kjokkenet med robatagrill, 130 sitteplasser, det hoye taket og spennende interior designet av Anemone Wille Våge og Hilde Aasbo fra Wille Interior AS, onsker vi å gi deg en god grunn til å besoke Nodee Barcode med spennende opplevelser for både mage og oyne. Vår kjokkensjef Lung og hans team har satt sammen en meny med noen av de gamle favorittene fra Nodee Asian Cooking sammen med nye smakfulle retter. Vi har også gått til anskaffelse av en spesiell gassovn til å blant annet tilberede ekte peking and på, som det pr dags dato er 9 av installert i verden, 7 i Storbritannia, 1 i Portugal, og som forste i Skandinavia, 1 her på Nodee Barcode i Norge. Vi har åpnet kun til middag forelopig, men vil åpne for lunsj snarlig. Om man onsker en mer privat atmosfaere rundt måltidet har vi en mezzanin med plass til 16 personer, og vi har også noen bord rett foran kjokkenet som vi kaller Chef's tables, der kan man folge med på våre kokker på naert hold.
Anmeldt 31. januar 2019

Som alle andre Oslo-boere hadde jeg hørt mye om Nodee. Etter å hatt lyst å spise der i lang tid, fikk jeg endelig en unnskyldning for å spise der i forbindelse med en bursdag. Vi bestilte 5-retters og var 12 personer, slik at alle fikk smake på det meste fra menyen.

Jeg må si jeg virkelig ble skuffet. Til forrett fikk vi 4 ulike typer dumplings og dim sum, både dampede og friterte. De smakte lite/ingenting, og man merket ikke smaksforskjell på reker og svin. Til hovedrett fikk vi crispy duck - en rett jeg vanligvis elsker på asiatiske restauranter. Den var måltidets største skuffelse. Skinnet var ikke sprøtt og kjøttet var lunket og seigt. Kylling-retten var smakfull og god, men det var også måltidets eneste høydepunkt.

I tillegg må det sies at vi spurte om salt og pepper på bordet. Jeg har forståelse for at enkelte restauranter ikke ønsker å ha det på bordet, da maten er "ferdig krydret". Men dersom en gjest ber om det, og faktisk betaler såpass mye for å spise der, burde man få det. Vi måtte be tre ganger, og nærmest krangle om å få det. I tillegg ble servitøren snurt og sur når vi ba om det. Unødvendig.

Takk, Matglad1987
Dinnergruppen, Kundeansvarlig på Nodee Barcode, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Hei. Så synd å høre at dere ikke hadde en god opplevelse hos oss. Send meg veldig gjerne en epost til nodee@nodee.no med litt mer informasjon om besøket deres (når var dere hos oss, hvilket navn sto reservasjonen på ++) så skal jeg få sett på det :-)

Anmeldt 30. januar 2019

Dette er en fantastisk restaurant på alle måte. Hyggelig mottak, eksellent service og utrolig god mat i spennende omgivelser.

Takk, klungoslo

Hei! Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Dere er hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Koser meg på Nodee med ny variasjon av kjente smaker. Upåklagelig mat som akkompagneres med passende vin.
Anbefaler å dele rettene med andre, for å kunne smake på så mange retter som mulig.

Kommer alltid tilbake

1  Takk, modiere

Hei! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Håper uansett at vi sees igjen :-)

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk hovedretten før forretten og enkelte på bordet fikk maten opptil 15 minutter før de andre. Dette førte til at vi ikke fikk spist samtidig. I tillegg opplevde vi at servitør til stadig vekk ryddet på bordet og spurte om lov til dette, noe som forstyrret. Vi hadde høye forventinger som ikke ble innfridd. I forkant av denne anmeldelsen sendte vi en konstruktiv e-post som ikke ble besvart. Alt i alt en svært dårlig opplevelse.

2  Takk, majaka92

Hei Maja. Jeg fant eposten din og ser at vi har vært på ballen, men om du enda ikke har fått noe svar fra oss så må jeg beklage så mye for dette. Jeg skal se hva som har skjedd og kommer tilbake til deg på epost :-)

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

1. Etg: Ikke greit med «hakk-i-plata»-musikk på et slikt volum at det var vanskelig å holde en samtale. Ba om at musikken ble dempet litt, men det var ikke mulig. Vi var der for å smake på deilig mat og småprate ikke høre på intetsigende, masete musikk. Noen av betjeningen hadde så sterk asiatisk aksent at det nesten ikke var mulig å høre at de snakket engelsk. Og misforståelser ble det. -En av damene ble spurt om hun ville ha ris, noe hun sa nei til. Risen kom allikevel på bordet, og ble deretter fjernet. En liten stund etter kom den igjen på bordet for så å bli fjernet atter en gang. Da vi så på kvitteringen når vi gikk fra restauranten, var risen tatt med. Støy og rot. Maten var Ok, men ikke verdt det. Vi kommer ikke tilbake. Anbefaler å finne et annet sted.

1  Takk, TrailBlazer408536

Hei. Så synd å høre at dere ikke hadde en god opplevelse hos oss. Send meg veldig gjerne en epost til nodee@nodee.no med litt mer informasjon om besøket deres (når var dere hos oss) så skal jeg få sett på det :-)

Reisende som så på Nodee Barcode, så også på

Har du vært i Nodee Barcode? Del dine erfaringer!