“Fantastisk ”
Anmeldelse av Nodee Barcode

Nodee Barcode
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Store grupper, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Uteservering, Reservater
Beskrivelse: Fra det åpne kjokkenet med robatagrill, 130 sitteplasser, det hoye taket og spennende interior designet av Anemone Wille Våge og Hilde Aasbo fra Wille Interior AS, onsker vi å gi deg en god grunn til å besoke Nodee Barcode med spennende opplevelser for både mage og oyne. Vår kjokkensjef Lung og hans team har satt sammen en meny med noen av de gamle favorittene fra Nodee Asian Cooking sammen med nye smakfulle retter. Vi har også gått til anskaffelse av en spesiell gassovn til å blant annet tilberede ekte peking and på, som det pr dags dato er 9 av installert i verden, 7 i Storbritannia, 1 i Portugal, og som forste i Skandinavia, 1 her på Nodee Barcode i Norge. Vi har åpnet kun til middag forelopig, men vil åpne for lunsj snarlig. Om man onsker en mer privat atmosfaere rundt måltidet har vi en mezzanin med plass til 16 personer, og vi har også noen bord rett foran kjokkenet som vi kaller Chef's tables, der kan man folge med på våre kokker på naert hold.
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Spiste 4 retters, meget godt sammensatte retter, gode og varierte smaker. Nydelig! Meget aktiv og god service, fine omgivelser. Herlig totalopplevelse!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Gunnar_Oslo
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Barcode, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Hei Gunnar! Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart :-)

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Var ute og spiste 13 stk fra jobben. Fikk 4 retters fantastisk middag! Fantastisk forrett med dumplings og vårrull, fantastisk god Peking duck og så lam til hovedrett. Alle rettene var innbydende og saftige. God vinmeny, hyggelig personal og et fint lokale. Må si at dette var veldig bra!

Dato for besøk: august 2019
Takk, BjornErikSorli
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Barcode, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Hei Bjørn Erik!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Godt å se at dere koste dere! Håper vi snart kan sees igjen :-)

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Nodee har alltid vært bra uansett beliggenhet og den i Bjørvika intet unntak. Minner litt om Hanami bare enda et hakk vassere. Ikke minst pga bedre service og hyggeligere lokaler. Anbefaler taste menyen, men ikke tjuvspis på forhånd for masse mat. Maten er pent anrettet og jommen meg servert av pene mennesker også. For et sammentreff. Godt utvalg av viner som passer for enhver tykk lommebok. Så ønsker man topp asiatisk mat servert av håndplukkede servitører på øverste hylle i trendy omgivelser, look no more. You found it.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Oivind_oivind
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Barcode, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Hei Øyvind!

Tusen takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi gleder oss masse til å se dere igjen :-)

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Vennlige ansatte, pent interiør og veldig god mat. Stort utvalg av sushi. Mye fokus på sjømat. Servitørene strekker seg langt for å imøtekomme gjestenes ønsker.

De forklarer menyen og konseptet nøye og hjelper til med bestillingen. Har man spesielle behov og ønsker er heller ikke det noe problem.

Kjempeglad dessert, men tenåringene mente at den var for liten!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, tobias294
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Barcode, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Hei Tobias,

Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ☺️

Anmeldt 13. juli 2019

Satt i nærheten av kjøkkenet. Maten var fortreffelig. Elsker crispy Duck. Anbefales på det sterkeste!

Takk, SprettenBetten
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Nodee Barcode, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2019

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Crispy duck er min favoritt og ;-)

Ha en nydelig sommer!

Mvh

Monique

Reisende som så på Nodee Barcode, så også på

Har du vært i Nodee Barcode? Del dine erfaringer!