“Veldig god mat! Entrecôte”
Anmeldelse av Nodee Barcode

Nodee Barcode
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Fra det åpne kjokkenet med robatagrill, 130 sitteplasser, det hoye taket og spennende interior designet av Anemone Wille Våge og Hilde Aasbo fra Wille Interior AS, onsker vi å gi deg en god grunn til å besoke Nodee Barcode med spennende opplevelser for både mage og oyne. Vår kjokkensjef Lung og hans team har satt sammen en meny med noen av de gamle favorittene fra Nodee Asian Cooking sammen med nye smakfulle retter. Vi har også gått til anskaffelse av en spesiell gassovn til å blant annet tilberede ekte peking and på, som det pr dags dato er 9 av installert i verden, 7 i Storbritannia, 1 i Portugal, og som forste i Skandinavia, 1 her på Nodee Barcode i Norge. Vi har åpnet kun til middag forelopig, men vil åpne for lunsj snarlig. Om man onsker en mer privat atmosfaere rundt måltidet har vi en mezzanin med plass til 16 personer, og vi har også noen bord rett foran kjokkenet som vi kaller Chef's tables, der kan man folge med på våre kokker på naert hold.
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat! Entrecôte retten var helt perfekt, deilig kjøtt med god bernaisesaus :)
Kjempe bra service av kelner Tu! Vi kommer tilbake :)

1  Takk, MaritB248

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Dette var et svært hyggelig sted med god service. Vi spiste en femretters med mange gode smaker, Peking-anden var en skuffelse, veldig tørr. Restauranten var full allerede før kl.18 på en onsdag

1  Takk, Terje J
Anmeldt 1. juli 2020

Jeg har alltid vært en entusiast og ambassadør for restaurantene i Dinner-kjeden, Dinner, Oriental, Nodee..

Når vennegjengen var usikker; sa jeg alltid "Dinner er aldri feil" - og det ble aldri feil. Men denne gangen på Nodee Barcode ble det veldig feil dessverre.

Familien på fire skulle feire den eldste datterens 18 års dag, og hun ville gjerne på Nodee Barcode. Jeg bestilte i god tid, og vi gledet oss.

Da vi kom, ble vi henvist til et bord mellom baren og garderoben, så vidt vi fikk lirket oss inn mellom en høy barvegg med mye støy, og en grå, tung portiére, med utsikt til inngangen. Dette var ikke så hyggelig, så vi ba om å bli plassert et annet sted. Vi fikk beskjed om at dette ville ordne seg, men selv om mange kom og gikk (det var ikke til å unngå å legge merke til fra der vi satt) fikk vi ingen ny plass. Etter forrettene, den enes hovedrett og mange purringer måtte jeg si fra ganske tydelig, og da ble vi endelig flyttet.

Første servitør var veldig hyggelig, den andre ved bord nr. to hilste ikke da jeg sa hei og svarte med enstavelses ord.

Kvelden of den spesielle anledningen ble ødelagt, på tross av den gode maten og et flott lokale. Bordet vi fikk unner jeg ingen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Hanne S
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

En veldig dårlig erfaring med restauranten. I koronatider fyller de opp hvert bord tross avstand mellom bordene er ikke mer enn 30 cm og jeg har bilder av det. Man må spørre selv om å få vann etter man sitter ved bordet og titter i menyen i mer enn 10 min, og maten presenteres ikke etter servering, i tillegg kommer maten (bl. annet biff) kald og brent (vaktler var som sorte kuller og uspiselige, måtte sendes tilbake) og etter laaang ventetid. De kom med en ny porsjon og den var kald og ikke i saus, men med saus på siden. og måtte også sendes tilbake. Servitøren snakker veldig dårlig engelsk og forstår omtrent ikke hva gjestene deres bestiller og hva de vil, og snakker ikke norsk.
Vi kom på restauranten for å feire bursdag og har varslet restauranten om dette. Allikevel har de klart å ødelegge med dårlig service og kald mat. Det var en jentegjeng som også feiret bursdag der rett ved siden av oss og de måtte returnere tre retter fordi de var feil ift. det de har bestilt. Siden vi har klaget, som unnskylding, har vi fått avslag på regningen og gratis dessert, som vi ventet på i 30 min etter at de har sagt at de kommer med den, deres «gratis» macrone var tør som knekkebrød;) og vi tviler på om det er et sted vi vil anbefale eller kommer hit igjen. Bursdagen og opplevelsen var ganske ødelagte takket være restaurantens uprofesjonalitet.

Dato for besøk: juni 2020
7  Takk, Solaskinner
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Kinesisk interiør, vakkert og stilfulle lokaler. Topp service og fantastisk god mat, vi spiste fem retters middag med tilhørende god drikke. Smak, så vel som presentasjon og service var helt topp!

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, Gunnar_Oslo
Dinnergruppen, Daglig leder på Nodee Barcode, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Så hyggelig å høre at dere hadde en fin opplevelse. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake

Reisende som så på Nodee Barcode, så også på

Har du vært i Nodee Barcode? Del dine erfaringer!