“Skuffende og lureri”
Anmeldelse av Nodee Barcode

Nodee Barcode
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Fra det åpne kjokkenet med robatagrill, 130 sitteplasser, det hoye taket og spennende interior designet av Anemone Wille Våge og Hilde Aasbo fra Wille Interior AS, onsker vi å gi deg en god grunn til å besoke Nodee Barcode med spennende opplevelser for både mage og oyne. Vår kjokkensjef Lung og hans team har satt sammen en meny med noen av de gamle favorittene fra Nodee Asian Cooking sammen med nye smakfulle retter. Vi har også gått til anskaffelse av en spesiell gassovn til å blant annet tilberede ekte peking and på, som det pr dags dato er 9 av installert i verden, 7 i Storbritannia, 1 i Portugal, og som forste i Skandinavia, 1 her på Nodee Barcode i Norge. Vi har åpnet kun til middag forelopig, men vil åpne for lunsj snarlig. Om man onsker en mer privat atmosfaere rundt måltidet har vi en mezzanin med plass til 16 personer, og vi har også noen bord rett foran kjokkenet som vi kaller Chef's tables, der kan man folge med på våre kokker på naert hold.
Anmeldt 21. august 2021

Nodee Bjørvika har nå lurt oss flere ganger. Vi bestiller champagne på glass men de serverer oss prosecco og forteller at det er champagne. Vi kjenner heldigvis forskjell og må krangle med servitørene for å få det vi har bestilt og betaler for. Dette er skikkelig lureri og gjør oss eitrandes forbannet. Hvor mange er det de lurer for masse penger her??
Vi liker maten her men etter flere slike hendelser vil vi slutte å ta med familie og venner hit og anbefaler INGEN å gå hit da restauranten tydelig ønsker å lure gjestene for penger. SKAMMELIG.

4  Takk, Olaqqq
Dinnergruppen, Marketing på Nodee Barcode, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei Olaqqq,

Hei.
Takk for at dere har valgt å spise hos oss ved flere anledninger.
Vi kan heldigvis avkrefte at dette kan ha skjedd ved et besøk på Nodee,
da det er helt i strid med våre kvalitetsrutiner og den opplæring og kunnskap våre sommelierer / vinkelnere besitter.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh
Nodee Barcode

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Asiatisk gourmet på sitt beste. Variert og spennende meny og super service. Vinlisten inneholder mange godbiter og er moderat priset.

1  Takk, FrodeI
Anmeldt 9. juli 2021

Vi bestilte maten via take away med levering et annet sted i Bjørvika.
Bestillingen på nett gikk fint, men da maten kom hadde de ikke merket rettene eller sendt med nok bestikk, heller ikke riktig bestikk i forhold til bestillingen. Spisepinner til crispy duck fungerte svært dårlig.
siden maten ikke var merket var det rett og slett umulig å se forskjell på vanlig rett og vegetarrett. Pga. korona og mangel på bestikk kunne vi ikke røre rundt i maten for å se om det var kjøtt eller ikke. Det endte opp med å bli feil, vegetarianeren fikk kjøtt og kunne dermed ikke spise middagen sin.
Vi sendte mail i etterkant hvor vi bemerket at de ikke hadde sendt med nok bestikk, at det var feil bestikk samt manglende merking av mat.
3 uker senere ringer restauranten tilbake til hun som bestilte maten, ikke hun som sendte mailen (som forøvrig ble sendt samme dag som bestillingen)
Nodee hadde kun et standard svar på alle spørsmålene som ble stilt "Det er ikke en del av vår prosedyre" Dette gjentok de gang på gang og nektet å ta ansvar.
En unnskyldning var langt unna for å si det slik.
Første og siste gang vi bestiller herfra...

Takk, 917linej
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Flott og elegant sted med god service og veldig god mat.
Dessverre var en av rettene en stor skuffelse, med tørre laksebiter og seige kongereker. Det var også veldig trangt ved bordet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 32geirh
Anmeldt 21. januar 2021 via mobile enheter

Synes det var dårlig service og lite oppmerksom ved bordet. Skulle ønske noen hadde tatt oss bedre i mot. Var med familie og spiste hos nordeee barcode

Veldig lite valg for vegetarianere, men veldig koselig lokal!

Utrolig misfornøyd over servicen som jeg fikk ved bordet. Lite, satt servitører fokus på bordet vårt. Følte oss ikke velkommen.

Dato for besøk: januar 2021
3  Takk, 929ellai
Dinnergruppen, Daglig leder på Nodee Barcode, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2021

Hei Ella,

Takk for din konstruktive tilbakemelding. Vi setter stor pris på det.
Ønsker deg hjertelig velkommen igjen

Reisende som så på Nodee Barcode, så også på

Har du vært i Nodee Barcode? Del dine erfaringer!