“Matopplevelse av de sjeldne.”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte chefs meny som består av 5 retter. En usedvanlig flott matopplevelse. Nydelige smaker og personale av ypperste klasse.
Anbefales- men husk å bestille bord.

Takk, Bannfrid
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Bannfrid!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding :-) Vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

En spennende restaurant med en særpreget innretning. Virker på noen som litt dyster fordi det er litt mørket i gangene.
Jeg synes, at det var helt topp
Maten var helt utrolig bra. Spiste til forret Crispy Duck salat! Det skal sies, at jeg normalt synes salat er overratet men denne salat var nok den beste jeg har spist.
Til hovedrett valgt jeg Gangboa kylling og kvaliteten på denne var også høy!
Alle 4 var alle veldig fornøyde
Anbefaler den til alle som skal til Oslo!

Takk, FFFredrikstad
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart :D

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger. Må bestille bord på forhånd har stort sett vært fullt de gangene jeg har vært der. God servise. Litt trangt og mye folk. God mat og trivelig atmosfære i lokalene.

Takk, amira042

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Og ja man børe bestille på forhånd ;)

Håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt bord, og fikk flott plassering ved vinduet en sen fredag kveld. Godt mottatt, god service. Min blandete rett var nydelig, møre stykker av forskjellig kjøtt, scampi og grønnsaker. Velsmakende og passe sterk saus. Valgte medium, som er sterkere enn «norsk sterk», godt for en krydderelsker.
Min mann fikk også passe styrke på sin milde saus, mens det stekte lammekjøttet var tørt,trevlete og svært vanskelig å tygge.
Desserten var nydelig, frityrstekt banan med is vekker gamle minner. Absolutt en av de beste versjoner vi har smakt, ganske lett og med gode smaker.
Vinkartet er stort og vi fikk god hjelp til å velge en passende rød italiener, ikke alt for dyr, og utmerket til maten. Anbefaler fortsatt stedet, men denne gangen trakk lammekjøttet ned en stjerne.

Takk, Iise52

Hei Lise!

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Håper vi uansett ser dere igjen :-)

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Hatt gleden av å spise her flere ganger og det smaker like fantastisk hver gang! Det være seg fra lunchmenyen eller middagsmenyen. Anbefaler også flerretters menyer med vinpakke. Totalopplevelsen med den utmerkede servicen, koselige lokalene og fantastiske maten gjør dette til en absolutt favoritt!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, treit
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart :-)

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!