“Alltid fantastisk mat”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dinner holder koken år etter år og serverer fantastisk mat fra Kina som ikke har noe mat fast food china food å gjøre. Anbefales

Takk, Oivind_oivind
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 30. oktober 2018

Maten er første klasses og servicen er meget bra. Åpningstidene kan konkurrere med hvem som helst. Dette er en restaurant vi har brukt ofte og den blir bare bedre.

Takk, scandinaver
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper det ikke er lenge til vi sees igjen :D

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte chefs meny som består av 5 retter. En usedvanlig flott matopplevelse. Nydelige smaker og personale av ypperste klasse.
Anbefales- men husk å bestille bord.

Takk, Bannfrid

Hei Bannfrid!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding :-) Vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

En spennende restaurant med en særpreget innretning. Virker på noen som litt dyster fordi det er litt mørket i gangene.
Jeg synes, at det var helt topp
Maten var helt utrolig bra. Spiste til forret Crispy Duck salat! Det skal sies, at jeg normalt synes salat er overratet men denne salat var nok den beste jeg har spist.
Til hovedrett valgt jeg Gangboa kylling og kvaliteten på denne var også høy!
Alle 4 var alle veldig fornøyde
Anbefaler den til alle som skal til Oslo!

Takk, FFFredrikstad
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart :D

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger. Må bestille bord på forhånd har stort sett vært fullt de gangene jeg har vært der. God servise. Litt trangt og mye folk. God mat og trivelig atmosfære i lokalene.

Takk, amira042

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Og ja man børe bestille på forhånd ;)

Håper vi sees igjen snart!

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!