“MAGISK!”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Bestilte anbefalt meny med utvalgt vin! For et måltid! Anbefales på det sterkeste!!

Takk, Steinar T
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei Steinar! Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper det ikke er lenge til vi sees igjen :-)

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Blir ikke skuffet her. God service, god mat og hyggelig lokale. Dinner er etter mitt skjønn fremdeles i toppdivisjonen hva gjelder asiatisk mat i Oslo

Takk, Karl H
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei Karl!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Første gang på dinner. Oppleves som et attraktivt sted med fulle bord og høy stemning. Ble servert nydelig mat. Vinen vi ble anbefalt var til å begynne med grei, men med for mye bunnfall skjenket opp i glasset - var det en nedtur.

2  Takk, kicaton01
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei Cato,

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Håper vi ser deg igjen for en enda bedre opplevelse :-)

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dinner holder koken år etter år og serverer fantastisk mat fra Kina som ikke har noe mat fast food china food å gjøre. Anbefales

Takk, Oivind_oivind

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 30. oktober 2018

Maten er første klasses og servicen er meget bra. Åpningstidene kan konkurrere med hvem som helst. Dette er en restaurant vi har brukt ofte og den blir bare bedre.

Takk, scandinaver
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper det ikke er lenge til vi sees igjen :D

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!