“Glutenfritt”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Besøkte dere 17. nov. Ble overrasket over at nesten alt på menyen inneholdt hvete.Dette er helt unødvendig. Ble forøvrig meget godt mottatt. Fikk en rett(35)servert glutenfritt. Smakte helt utmerket.Hadde lyst på glutenfritt øl til,men det var ikke mulig.Fint om dere kan ha en type tilgjengelig,f.eks.Ringnes Lite. Dette er noe de fleste har i dag. Ellers meget godt fornøyd.

1  Takk, skinstad
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei. Så godt å høre at du fikk en god glutenfri rett. det er mye på menyen vår som kan lages glutenfritt så bare hør med servtøren deres :-) Takk for tilbakemeldingen på ølen :-)

Anmeldt 4 uker siden

Etter å ha vært gjester hos Dinner i årevis har vi nå hatt vårt siste besøk her. Ved 2 anledninger har Dinner prestert å servere oss mat som kunne gjort oss syke. Første gang rå kylling, denne gangen dårlig biff i en av hovedrettene. Biffen smakte virkelig ille og samtlige ved bordet spyttet den ut umiddelbart. Kjøkkenet mente imidlertid at det ikke var noe galt med maten. Arrogant og håpløs tilnærming.

Takk, Kaprifol

Hei. Dette hørtes ikke bra ut. Send meg gjerne en epost til monique@dinnergruppen.no med litt mer detaljer fra besøket deres.

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Bestilte anbefalt meny med utvalgt vin! For et måltid! Anbefales på det sterkeste!!

Takk, Steinar T

Hei Steinar! Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper det ikke er lenge til vi sees igjen :-)

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Blir ikke skuffet her. God service, god mat og hyggelig lokale. Dinner er etter mitt skjønn fremdeles i toppdivisjonen hva gjelder asiatisk mat i Oslo

Takk, Karl H

Hei Karl!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Første gang på dinner. Oppleves som et attraktivt sted med fulle bord og høy stemning. Ble servert nydelig mat. Vinen vi ble anbefalt var til å begynne med grei, men med for mye bunnfall skjenket opp i glasset - var det en nedtur.

1  Takk, kicaton01
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei Cato,

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Håper vi ser deg igjen for en enda bedre opplevelse :-)

Mvh

Monique

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!