“Stilfulle lokaler”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner restaurant har servert mat fra det Szechuanske- og kantonesiske kjøkken i hjertet av Oslo siden 1989 og er stolte av å fremdeles tilby våre gjester en spennende reise i kinesisk matkultur. Tradisjonelt sett inneholder et kinesisk måltid mange retter som man deler mellom gjestene ved bordet for å danne en sosial ramme rundt måltidet. Vår meny er lagt opp på en slik måte at dette er mulig også hos oss.
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Her er det stil, og det skaper forventninger til maten. Ingenting spesielt å sette fingeren på, ei heller noe ekstraordinært. Maten er svært bra, og atmosfæren gjør besøket til en opplevelse. Anbefales.

1  Takk, matkritisk
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper vi ser deg igjen snart :-)

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Tusen takk for en flott opplevelse! Et meget serviceminded personale, fantastiske smaker og god vin i en stilig og avslappende atmosfære! Har allerede booket neste besøk. Anbefales!!

1  Takk, 503b_rdj

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi gleder oss til å se deg igjen :D

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Besøkte dere 17. nov. Ble overrasket over at nesten alt på menyen inneholdt hvete.Dette er helt unødvendig. Ble forøvrig meget godt mottatt. Fikk en rett(35)servert glutenfritt. Smakte helt utmerket.Hadde lyst på glutenfritt øl til,men det var ikke mulig.Fint om dere kan ha en type tilgjengelig,f.eks.Ringnes Lite. Dette er noe de fleste har i dag. Ellers meget godt fornøyd.

1  Takk, skinstad
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei. Så godt å høre at du fikk en god glutenfri rett. det er mye på menyen vår som kan lages glutenfritt så bare hør med servtøren deres :-) Takk for tilbakemeldingen på ølen :-)

Anmeldt 17. november 2018

Etter å ha vært gjester hos Dinner i årevis har vi nå hatt vårt siste besøk her. Ved 2 anledninger har Dinner prestert å servere oss mat som kunne gjort oss syke. Første gang rå kylling, denne gangen dårlig biff i en av hovedrettene. Biffen smakte virkelig ille og samtlige ved bordet spyttet den ut umiddelbart. Kjøkkenet mente imidlertid at det ikke var noe galt med maten. Arrogant og håpløs tilnærming.

1  Takk, Kaprifol

Hei. Dette hørtes ikke bra ut. Send meg gjerne en epost til monique@dinnergruppen.no med litt mer detaljer fra besøket deres.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Bestilte anbefalt meny med utvalgt vin! For et måltid! Anbefales på det sterkeste!!

2  Takk, steinart787

Hei Steinar! Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper det ikke er lenge til vi sees igjen :-)

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!