“Trivelig atmosfære, men behov for bedre info til kunder”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste her en torsdags ettermiddag. Merkelig nok, som på mange andre restauranter, bes det om bestilling av drikke før en bestemmer seg for valg av mat. En norsk uting.
Så var det nivå på krydring av maten. Servitøren kom med definisjoner av kryddernivå som ikke følger hva vi har opplevd på tilsvarende restauranter. Resultatet ble alt for krydret mat. Nivellering av krydder bør legges slik at det er lettere å forstå.
Servering og mat var det ikke noe å utsette på.
Lokalene var trivelige.

Takk, trondv850
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Trond,

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Håper uansett vi sees igjen en annen gang :-)

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Her er det stil, og det skaper forventninger til maten. Ingenting spesielt å sette fingeren på, ei heller noe ekstraordinært. Maten er svært bra, og atmosfæren gjør besøket til en opplevelse. Anbefales.

1  Takk, matkritisk
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper vi ser deg igjen snart :-)

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Tusen takk for en flott opplevelse! Et meget serviceminded personale, fantastiske smaker og god vin i en stilig og avslappende atmosfære! Har allerede booket neste besøk. Anbefales!!

1  Takk, 503b_rdj

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi gleder oss til å se deg igjen :D

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Besøkte dere 17. nov. Ble overrasket over at nesten alt på menyen inneholdt hvete.Dette er helt unødvendig. Ble forøvrig meget godt mottatt. Fikk en rett(35)servert glutenfritt. Smakte helt utmerket.Hadde lyst på glutenfritt øl til,men det var ikke mulig.Fint om dere kan ha en type tilgjengelig,f.eks.Ringnes Lite. Dette er noe de fleste har i dag. Ellers meget godt fornøyd.

1  Takk, skinstad
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei. Så godt å høre at du fikk en god glutenfri rett. det er mye på menyen vår som kan lages glutenfritt så bare hør med servtøren deres :-) Takk for tilbakemeldingen på ølen :-)

Anmeldt 17. november 2018

Etter å ha vært gjester hos Dinner i årevis har vi nå hatt vårt siste besøk her. Ved 2 anledninger har Dinner prestert å servere oss mat som kunne gjort oss syke. Første gang rå kylling, denne gangen dårlig biff i en av hovedrettene. Biffen smakte virkelig ille og samtlige ved bordet spyttet den ut umiddelbart. Kjøkkenet mente imidlertid at det ikke var noe galt med maten. Arrogant og håpløs tilnærming.

1  Takk, Kaprifol

Hei. Dette hørtes ikke bra ut. Send meg gjerne en epost til monique@dinnergruppen.no med litt mer detaljer fra besøket deres.

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!