“God mat”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner restaurant har servert mat fra det Szechuanske- og kantonesiske kjøkken i hjertet av Oslo siden 1989 og er stolte av å fremdeles tilby våre gjester en spennende reise i kinesisk matkultur. Tradisjonelt sett inneholder et kinesisk måltid mange retter som man deler mellom gjestene ved bordet for å danne en sosial ramme rundt måltidet. Vår meny er lagt opp på en slik måte at dette er mulig også hos oss.
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Stilig lokale. Populær restaurant med mye folk. Anbefaler å bestille bord på forhånd. Vi spiste crispy duck til lunsj. Maten smakte veldig bra. Litt upersonlig service.

Takk, VacationOslo
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei! Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Håper vi sees igjen :-)

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste her en torsdags ettermiddag. Merkelig nok, som på mange andre restauranter, bes det om bestilling av drikke før en bestemmer seg for valg av mat. En norsk uting.
Så var det nivå på krydring av maten. Servitøren kom med definisjoner av kryddernivå som ikke følger hva vi har opplevd på tilsvarende restauranter. Resultatet ble alt for krydret mat. Nivellering av krydder bør legges slik at det er lettere å forstå.
Servering og mat var det ikke noe å utsette på.
Lokalene var trivelige.

Takk, trondv850
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Trond,

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Håper uansett vi sees igjen en annen gang :-)

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Her er det stil, og det skaper forventninger til maten. Ingenting spesielt å sette fingeren på, ei heller noe ekstraordinært. Maten er svært bra, og atmosfæren gjør besøket til en opplevelse. Anbefales.

1  Takk, matkritisk
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper vi ser deg igjen snart :-)

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Tusen takk for en flott opplevelse! Et meget serviceminded personale, fantastiske smaker og god vin i en stilig og avslappende atmosfære! Har allerede booket neste besøk. Anbefales!!

1  Takk, 503b_rdj

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi gleder oss til å se deg igjen :D

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Besøkte dere 17. nov. Ble overrasket over at nesten alt på menyen inneholdt hvete.Dette er helt unødvendig. Ble forøvrig meget godt mottatt. Fikk en rett(35)servert glutenfritt. Smakte helt utmerket.Hadde lyst på glutenfritt øl til,men det var ikke mulig.Fint om dere kan ha en type tilgjengelig,f.eks.Ringnes Lite. Dette er noe de fleste har i dag. Ellers meget godt fornøyd.

1  Takk, skinstad
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei. Så godt å høre at du fikk en god glutenfri rett. det er mye på menyen vår som kan lages glutenfritt så bare hør med servtøren deres :-) Takk for tilbakemeldingen på ølen :-)

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!