“Utrolig god smaksopplevelse”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 2 uker siden

Ble veldig positiv overrasket hvor god tilbudet for lunsj er! Dette var mitt første besøk til lunsj hos Dinner og prisene var virkelig valuable for money! Jeg bestilte en halv hummer med salat og pannekaker. Veldig god tilberedt hummer og nydelig delikat salat.
Mine kollegaer hadde Lunch Box som gir deg en fin utvalg av forskjellige retter som restauranten tilby og Tofu Pot som hadde en velbalansert peppersaus, ikke for sterk, men perfekt for ganen. Vi bestilte te til maten. Jeg hadde Oolong te med ginseng, men den smakte dessverre ikke særlig. Uansett var dette en virkelig fantastisk smaksopplevelse!

Takk, 461annettb

Anmeldt 2 uker siden

Vi bestilte en fast meny, det ble et godt mangfold av smaker. Her var både fisk, skalldyr og kjøtt. Serveringen var uten feilskjær, rettene kom i et passe tempo og de var godt avstemte. Imponerende er også vinlista deres; her er mange godbiter fra Burgund og bordeaux.

Takk, Arnebern
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei! Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart :-)

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dinner er alltid en vinner når du velger Asiatisk topp mat, jeg har vært gjest i ca 25 år og har aldri vært skuffet. Mat på sitt beste

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Chanvict2

Hei! Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Vi håper å se deg de neste 25 årene også ;)

Anmeldt 4 uker siden

Jeg håper denne restauran var bedre enn andre restaurant, men jeg tok feil. Der servicekvaliteten var så dårlig.

1  Takk, HaakonLea

Hei!

Så synd å høre at du ikke var fornøyd med besøket hos oss. Håper allikevel vi kan se deg igjen en annen gang!

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Jeg å min kone ville kose oss når vi var i Oslo.Ringte kl 17 på fredag ettm,midt i alle julebord.Fikk bord kl 19,noe som jeg må si er meget bra.Vi drakk et gl proseco mens vi bestemte oss for hva vi skulle spise.Vi havnet på Chefs meny til 529 kr kr pers.Totalt 5 retter og all mat smakte helt utsøkt og til en veldig fornuftig penge.Så kommer vi til drikke og da drar det veldig ned helhetsinntrykket ,vi drakk 2 gl Farris (egen Farris) til den nette sum av 78 kr pr glass.Rødvin tar de seg exstremt godt betalt for vi tok ripasso og den kostet 600 kr.
Så drikke tar de seg godt betalt for ihvertfall

1  Takk, kentm176
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding :-) Håper vi uansett ser dere igjen og riktig god jul :-)

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!