“Fantastisk middag!”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner restaurant har servert mat fra det Szechuanske- og kantonesiske kjøkken i hjertet av Oslo siden 1989 og er stolte av å fremdeles tilby våre gjester en spennende reise i kinesisk matkultur. Tradisjonelt sett inneholder et kinesisk måltid mange retter som man deler mellom gjestene ved bordet for å danne en sosial ramme rundt måltidet. Vår meny er lagt opp på en slik måte at dette er mulig også hos oss.
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Vi var fire venner som besøkte Dinner på en travel lørdag! Vi hadde bestilt chefs Menu med vinpakke! Skulle bestå av fire retter, men flere av rettene bestod av enda flere retter. Vi endte opp med 9 ulike retter. Både lammet, hummeren, oksekjøttet, skjellene, scampien var super men det beste var Crispy duck!
Prisen var helt overkommelig, forlot stedet med et stort smil i visshet om at jeg skal tilbake!

1  Takk, Stian A
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og super service.
Vi landet på chefs menu, og alle fire som deltok på middagen var strålende fornøyd.

Denne gangen var det en jobbmiddag, men jeg tar gjerne med kjæresten på en date eller noen venner på en hyggelig kveld.

Populært sted, så bør booke bord i forkant.

1  Takk, annelisel661

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Vi var to par som med høye forventninger skulle innta en god middag etter et stemningsfullt show på Chat Noir.
Baren vi ble henvist til for en drink før bordet var ledig viste seg å være en overfylt passasje kelnerne i ett kjør måtte passere for å servere på bordene. Få sitteplasser og lite hyggelig område.
Vi bestilte Chefs meny og trodde vi dermed fikk det beste de hadde. En høyst ordinær fire retters, riktignok med gode smaker men ikke noe ekstraordinært, var vi enige om.
Det opplevdes dessuten at vinskjenkingen var påtrengende og høyst uprofesjonell.
Avslutning på besøket ble en uønsket og rotete seanse ved garderoben da de ikke klarte å finne igjen tøyet vårt. Halve selvskapet måtte løpe av gårde etter 20 min da fortsatt ikke alt tøyet var funnet.
Dinner skuffet og bar mer preg av samlebåndshåndtering uten sjarm.

3  Takk, 938randin
Dinnergruppen, Guest Relations Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2019

Hei Randi.

Så leit å høre om opplevelsen deres. Kunne du ha sendt oss en epost på linh@dinnergruppen.no så kan vi få sett på hva som skjedde. Gjerne med informasjon om når dere var hos oss og om du husker hvor dere satt :-)

Anmeldt 3. februar 2019

Her får du strålende komposisjoner med skalldyr og indrefilet og ber du om sterk smak, så be helst om asiatisk sterk hvis du er glad i chili, for dette kan de. OK - du får1 time og tre kvarter - så ta en hovedrett med en venteforett. 1900 kr for tre voksne og n ungdom,
Med en fl chablis og vann, det er det verdt.

1  Takk, Olav-Hi

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Jeg valgte denne restauranten for feiring av min 60 års dag. Hadde forhåndsbestilt meny, som besto av flere retter.
Maten var utsøkt og det samme var all vinen vi drakk.
Det beste måltidet ever sa en av mine gjester.
Kelnerne ga topp service.
Flott restaurant som jeg varmt anbefaler.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 966kari_
Dinnergruppen, Kundeansvarlig på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!