“Utmerket!”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Det var en stund siden forrige besøk så vi var spente på om stedet holdt samme gode standard som sist.
Vi bestilte Chef Meny og på løpende bånd kom den ene utsøkte retten etter den andre.
Dinner skuffer ikke, mat og service er verdt hver krone.
Anbefales!

1  Takk, Ole F
Dinnergruppen, General Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Ole F,

Tusen hjertelig takk for utrolig hyggelig tilbakemelding på deres besøk hos oss på Dinner ☺️
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss for nye spennende retter ☺️

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Chefs meny, en fireretters. Alldeles helt nydelig. Maten kom raskt, men vi fikk god tid til å spise og ta pauser mellom serveringene. Fin og rolig atmosfære. Servicen var topp!

1  Takk, stineGu88

Hei Stine,

Så utrolig godt å se du var fornøyd med opplevelsen hos oss, vi på Dinner ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ☺️

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Veldig god mat som kom på ett blunk. Hyggelig og oppmerksom betjening. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, torarnea130

Hei Tor Arne A,

Tusen hjertelig takk for din anbefaling av oss ☺️
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Valgte å spise her etter et tips. Det starter med at vi blir ønsket velkommen og vist til plassene våre. Betjeningen var under hele besøket serviceinnstilte og profesjonelle. Maten var blant det bedre vi har spist av kinesisk. Familiens favoritt var uten tvil dim sum. Vi valgte det menu med anbefalt vin til. Alt i alt en gjennomført flott matopplevelse.

1  Takk, 260christom

Hei Christo M,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, utrolig godt å vite at hele familien var fornøyd med opplevelsen hos oss. Vi på Dinner ønsker hele familien hjertelig velkommen tilbake ☺️

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, og god service. De var raske med maten, og servitørene var vennlige om imøtekommende

1  Takk, 386mariee

Hei Marie,

Tusen takk for utrolig fine ord, vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ☺️

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!