“Vennegjeng på bytur”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat og drikke.
Rask til å fylle opp drikke, forklare rettene. Veldig blide og god service

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 206heidij
Dinnergruppen, Daglig leder på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Håper vi sees igjen snart

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Dinner er stedet vi alltid vender tilbake til. Har nå spist middag der flere ganger, og blir aldri skuffet. Maten er utrolig god, hele familien var fornøyd. Og det er et relativt rimelig sted med tanke på kvaliteten man får. God service, selv om det meste går på autopilot og man av og til savner at personalet utstråler mer varme. Uansett, vi kommer tilbake.

2  Takk, T6993WGanne
Dinnergruppen, General Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Anne Grethe,

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding ☺️ Vi vil ta med oss alt videre og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god asiatisk mat! Vi bestilte vårruller på deling til forrett og de var kjempegode og hversin hovedrett. Stort lokale (litt mørkt). Stor drikkemeny og vinkart, og jeg fikk en utrolig god alkoholfri pasjonsfruktdrink. Flinke ansatte og rask service. Fornøyd!

2  Takk, 767vanjah

Hei Vanja,

så utrolig hyggelig gå å se at dere var fornøyd med besøket hos oss ☺️

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dinner leverer alltid, hyggelig betjening som veiledet oss i en rikholdig meny, og et pluss for forklaring av de glutenfrie alternativene.

1  Takk, Henning1967

Hei Henning,

Tuen takk så mye for utrolig hyggelig tilbakemelding ☺️
VI på Dinner ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Det var en stund siden forrige besøk så vi var spente på om stedet holdt samme gode standard som sist.
Vi bestilte Chef Meny og på løpende bånd kom den ene utsøkte retten etter den andre.
Dinner skuffer ikke, mat og service er verdt hver krone.
Anbefales!

1  Takk, Ole F

Hei Ole F,

Tusen hjertelig takk for utrolig hyggelig tilbakemelding på deres besøk hos oss på Dinner ☺️
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss for nye spennende retter ☺️

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!