“Veldig bra”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Spiste i dag med 2 barn som likte maten god. Maten kom rask men var fresk og av velig god kvalitet. Har vært her før og vae ikke fornøyd.

1  Takk, 782annalenah
Dinnergruppen, Daglig leder på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Så godt å se at du var fornøyd med besøket! Håper vi sees igjen snart

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, spist her i mange år. Super service og bra vinkart. Bør bestille bord, da det nesten alltid er fullt

1  Takk, 551aninel

Hyggelig å høre at dere koste dere hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen igjen

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Herlig middag. Bestilte Chefs menu siden det var en spesiell anledning. Alle rettene smakte fantastisk. Eneste minuset var at vi bare hadde bordet i to timer. Blir knapt med tid når man har mange retter.

1  Takk, 392kristinek

Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker dere hjertelig velkommen igjen

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte hjemkjøring gledet oss som alltid. Denne gangen ble ble vi møtt med stor skuffelse, maten var både rå og seig. Vi ringte ned til Dinner de sa vi måtte sende Mail så skulle de følge opp. Dagene gikk,det hadde gått 14 dager så sendte jeg en ny Mail. Da fikk jeg svar. De kunne dekke en av rettene. Siden vi hadde bare bilde av den ene retten. Bilde jeg tok var av det rå kjøttet fra pang pang biffen. Andre retten var pok fu lam som var så seig. Jeg spurte om hvordan tar man bilde av noe som er seigt ? Det ville de ikke svare på. Men de kunne legge inn biffen som en gratis rett neste gang vi kom. Nei takk !! Sa jeg pent. Har dere ikke bedre service enn dette så kan dere beholde den retten selv. Dere har nå mistet en kunde.

2  Takk, Robin A

Hei. Så leit å høre at dere ikke hadde en god opplevelse hos oss. Send oss gjerne en epost til
dinnergruppen@dinnergruppen.no med litt mer informasjon om besøket så kan vi få sett nærmere på hva som skjedde.

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var seks voksne til middag, ble møtt med god service og veldig hyggelig atmosfære. Flere av oss var vært her tidligere, og ble heller ikke denne gangen skuffet.

Fantastisk god mat, store porsjoner, god vin og servitører som virkelig har kontroll.

Anbefales både for middag med venner, feiringer, familie, romantisk middag og business møter :-)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, kgressberg

Så godt å se at du var fornøyd med besøket! Håper vi sees igjen snart

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!