“Kommer alltid tilbake hit,”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Kommer alltid tilbake hit, absolutt verdt å svinge innom. En fast restaurant med jevn kvalitet. Antageligvis byens beste crispy duck.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Ewi_aleina
Dinnergruppen, Salgssjef på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Ewialeina,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi setter pris på fine ord, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Mye mat, smakfullt og hyggelig betjening. Litt kjipt utvalg for de med skalldyrallergi, her kan det ofres noe slik at de føler seg ivaretatt og får valuta for pengene.

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, trydolen
Dinnergruppen, Daglig leder på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Takk for din konstruktive tilbakemelding. Vi setter stor pris på det. Ønsker deg hjertelig velkommen igjen

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vårt andre besøk. Første gang var en god opplevelse. Da var både stemningen, servicen og maten gos. Denne gangen ble det nedtur. Servicen var dårlig, det var mye bråk og løping i restauranten, og hovedretten var ikke varme. Forretter og drinker var gode begge ganger. Jeg tror vi velger et annet sted neste gang.

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, Y1690VAcarinas

Hei. Så leit å høre at dere ikke hadde en god opplevelse hos oss. Send oss gjerne en epost til
dinnergruppen@dinnergruppen.no med litt mer informasjon om besøket så kan vi få sett nærmere på hva som skjedde.

Anmeldt 7. august 2020

Asian fusion her. mye godt fra asia her!

elsker Peking and som bestiller på forhånd og for 4 - 5 retter av den. fantastisk opplevelse!

wagyu biff her er også veldig god!

drinker er ganske bra her.

service er ganske god den å!

kanskje litt trangt sted bare.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, CashBui90

Så godt å se at du var fornøyd med besøket! Håper vi sees igjen snart

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Spiste i dag med 2 barn som likte maten god. Maten kom rask men var fresk og av velig god kvalitet. Har vært her før og vae ikke fornøyd.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 782annalenah

Så godt å se at du var fornøyd med besøket! Håper vi sees igjen snart

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!