“Best i byen!”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 21. september 2020

Vi kommer alltid tilbake, igjen og igjen. Deilig atmosfære, nydelige cocktails, stort vinkart, hyggelig personal og sist men ikke minst utrolig deilig mat!

Anbefales på det varmeste!

1  Takk, camillao43
Dinnergruppen, Salgssjef på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Camilla,

Takk for kjempehyggelig tilbakemelding :)
Vi setter pris på fine ord!

Vi ser frem til deres neste besøk :)

Anmeldt 17. september 2020

Vi feiret 70-årsjubileum med "Chefs Meny" på Dinner. Utsøkt mat, passe store porsjoner og god service. Det var verdt hver av de 595 kronene! Vi kommer igjen ved neste store anledning.

2  Takk, Norwegian_couple4

Hei,

Så hyggelig at dere likte vår Chef meny!
Vi ser frem til å se dere igjen :)

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Maten på Dinner er fantastisk god. Derfor er restauranten veldig populær. Ja så populær at de kjører tre bordsettinger hver kveld. Det betyr at man kan bare ha bordet i to timer. Det betyr at bursdagsfeiringer eller andre feiringer må tas på andre restauranter. Vi var to par som spiste på Dinner. Takket være vår fantastiske servitør Master, fikk vi være der i en halv time ekstra. Master gjorde kvelden til en opplevelse. Han var en perfekt servitør med god vin kunnskap og morsom. Hvis du bare skal ha et raskt måltid, er Dinner perfekt. Hvis du skal feire noe, er restauranten totalt uegnet. Etter to timer kommer en servitør og smeller regningen på bordet.

1  Takk, Mai D

Hei Mai Helen,

Så hyggelig at dere hadde en fin kveld hos oss :)
Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 3. september 2020

Dinner er generelt en bra kinesisk restaurant som har holdt jevn kvalitet gjennom årene. Langt nær det første besøket for de samtlige rundt bordet, men en stund siden. Fin meny til fin pris. Hyggelig atmosfære men med en service som stupte takket være en vrang servitør med lite innsikt og forståelse for gjestenes behov for simple ting som ekstra bestikk, og det under coronatider. Når det serveres delemat/ fingermat som f.eks. crispy duck med dens tilbehør, gidd å bruke tid og krefter til å diskutere med dine gjester om vi kan få ekstra spisepinner for å unngå å spise av felles mat med spisepinner vi har brukt til å putte i munnen med. Unnskyld oss fordi vi er så "kravstore" og må insistere at EN skje og EN gaffel ikke var tilstrekkelig å dele på 5 personer og 4 sideretter.... Vi endte med å få et eneste par ekstra med spisepinner...
"Unnskyld, kan vi be om noen ekstra spisepinner"? Servitør: "Men du har jo en skje der". Og han ga seg ikke... Oh geez..
Oppsummert: Maten er bra, men ikke verdt for den servicen med himlende øyne.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, TBverdenrundt
Dinnergruppen, Daglig leder på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Hei. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Send oss gjerne en epost til dinnergruppen@dinnergruppen.no med litt mer informasjon om besøket så kan vi få sett nærmere på hva som skjedde.

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Kommer alltid tilbake hit, absolutt verdt å svinge innom. En fast restaurant med jevn kvalitet. Antageligvis byens beste crispy duck.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Ewi_aleina

Hei Ewialeina,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi setter pris på fine ord, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake :)

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!