“Jentekveld”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Vi var en jentegjeng på 7 stk sol var her. Likte interiør og stemningen der. Men maten var midt på treet. Vi fikk også hovedrettene våres nokså ulikt (hvert 10 min fra første til siste fikk maten).. Ellers fornøyd med servicen, opplevde de ofte var innom vårt bord for å se etter oss.

Kunne dratt hit igjen for stedet, men maten lokker meg ikke direkte tilbake.

3  Takk, 401ingrids
Dinnergruppen, Kundeansvarlig på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2020

Hei Ingrid,

Tusen takk for tilbakemelding, det var leit å høre dere ikke ble så fornøyd.

Hvis du ønsker kan du gjerne sende oss en epost med mer detaljert forklaring til dinnergruppen@dinnergruppen.no så tar vi dette gjerne videre!
Viktig du skriver Nodee Barcode.

Tusen takk

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Helt tilfeldig valgte vi Dinner til vår siste middag under vårt Oslo besøk. Og det ble en svært positiv opplevelse. Vi valgte Chefs Menu, og ble mektig imponert. Hyggelig betjening, profesjonelle medarbeidere og maten en opplevelse vi vil huske. Etter et par timers matorgie gikk vi mette og tilfredse tilbake til hotellet.
Takk Dinner for en flott kveld.

2  Takk, guttormf2015

Hei Guttorm!

Tusen takk for så mange hyggelige og varme ord :D
Dette setter vi stor pris på.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 21. september 2020

Vi kommer alltid tilbake, igjen og igjen. Deilig atmosfære, nydelige cocktails, stort vinkart, hyggelig personal og sist men ikke minst utrolig deilig mat!

Anbefales på det varmeste!

1  Takk, camillao43
Dinnergruppen, Salgssjef på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Camilla,

Takk for kjempehyggelig tilbakemelding :)
Vi setter pris på fine ord!

Vi ser frem til deres neste besøk :)

Anmeldt 17. september 2020

Vi feiret 70-årsjubileum med "Chefs Meny" på Dinner. Utsøkt mat, passe store porsjoner og god service. Det var verdt hver av de 595 kronene! Vi kommer igjen ved neste store anledning.

2  Takk, Norwegian_couple4

Hei,

Så hyggelig at dere likte vår Chef meny!
Vi ser frem til å se dere igjen :)

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Maten på Dinner er fantastisk god. Derfor er restauranten veldig populær. Ja så populær at de kjører tre bordsettinger hver kveld. Det betyr at man kan bare ha bordet i to timer. Det betyr at bursdagsfeiringer eller andre feiringer må tas på andre restauranter. Vi var to par som spiste på Dinner. Takket være vår fantastiske servitør Master, fikk vi være der i en halv time ekstra. Master gjorde kvelden til en opplevelse. Han var en perfekt servitør med god vin kunnskap og morsom. Hvis du bare skal ha et raskt måltid, er Dinner perfekt. Hvis du skal feire noe, er restauranten totalt uegnet. Etter to timer kommer en servitør og smeller regningen på bordet.

1  Takk, Mai D

Hei Mai Helen,

Så hyggelig at dere hadde en fin kveld hos oss :)
Vi ønsker dere hjertelig velkommen igjen!

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!