“Alltid en perfekt smaksopplevelse!”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner har servert spesialiteter fra Szechuan siden 1989 og regnes som en av Oslos beste kinesiske restauranter, med to gafler i Michelin-guiden. Restaurantens a la carte-meny består av et stort utvalg retter, både fra szechuanske og det kantonesiske kjøkken. Man kan også sette sammen 3/4-retters menyer der man kan velge sine egne favorittretter. Dinner har også flere vegetarretter på menyen. Dinner serverer både lunsj og middag. Bordbestilling anbefales.
Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Alltid en perfekt smaksopplevelse!
Det er utrolig hvordan Dinner, år etter år, mestrer å gi en perfekt kinesisk smaksopplevelse - szechuan eller kantonesisk. Med en behagelig og serviceinnstilt betjening.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, 406mortenl
Dinnergruppen, Salgssjef på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Morten,

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding!
Ønsker dere hjertelig velkommen igjen :)

Anmeldt 6. oktober 2020

Vi hadde bryllupsmiddagen etter vielsen her. Bestilte 12 selskapsmenyer. Det tok 45 minutter før vi fikk forrettene, noe som er veldig lenge når vi skal ta 4 retter i løpet av 2 timer.

Vi hadde på forhånd informert om allergier og det første jeg sa da jeg kom inn var at jeg er allergisk mot skalldyr og ikke spiser biff. Det hadde de fortsatt ikke fått med seg, og servitøren himlet med øynene fordi de hadde gjort en feil. Han mente at det var vår skyld. Fikk fortsatt ikke ny forrett, men fikk besked om at jeg måtte finne noen biter som var uten skalldyr og biff fra de andre. Forklart at jeg ikke kan spise det i tilfelle det har vært i kontakt med skalldyr, men servitøren gjorde ingenting med dette.

Så kom de andre rettene meget kort tid etter hverandre. Vi rakk ikke å spise opp rettene før de bare la de nye rettene på bordet. Det endte med at vi ikke fikk spist ferdig og måtte kaste halvparten av maten.

Regningen kom på 8000, og det var ikke verdt pengene i det hele tatt. Kommer aldri til å velge selskapsmeny her.

5  Takk, Sakshiiva
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Spiste middag her i helga, det var godt. Valgte Chefs menu, og en sterk suppe i tillegg. Vi fikk mye mat, og det meste smakte fortreffelig.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, karenmarieh

Hei Kama,

Takk for en hyggelig tilbakemelding!
Vi er veldig glade for å høre at du likte vår Chef meny :D

Ønsker dere hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Vi var en jentegjeng på 7 stk sol var her. Likte interiør og stemningen der. Men maten var midt på treet. Vi fikk også hovedrettene våres nokså ulikt (hvert 10 min fra første til siste fikk maten).. Ellers fornøyd med servicen, opplevde de ofte var innom vårt bord for å se etter oss.

Kunne dratt hit igjen for stedet, men maten lokker meg ikke direkte tilbake.

3  Takk, 401ingrids
Dinnergruppen, Kundeansvarlig på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2020

Hei Ingrid,

Tusen takk for tilbakemelding, det var leit å høre dere ikke ble så fornøyd.

Hvis du ønsker kan du gjerne sende oss en epost med mer detaljert forklaring til dinnergruppen@dinnergruppen.no så tar vi dette gjerne videre!
Viktig du skriver Nodee Barcode.

Tusen takk

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Helt tilfeldig valgte vi Dinner til vår siste middag under vårt Oslo besøk. Og det ble en svært positiv opplevelse. Vi valgte Chefs Menu, og ble mektig imponert. Hyggelig betjening, profesjonelle medarbeidere og maten en opplevelse vi vil huske. Etter et par timers matorgie gikk vi mette og tilfredse tilbake til hotellet.
Takk Dinner for en flott kveld.

2  Takk, guttormf2015

Hei Guttorm!

Tusen takk for så mange hyggelige og varme ord :D
Dette setter vi stor pris på.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!