“Nydelig mat”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner restaurant har servert mat fra det Szechuanske- og kantonesiske kjøkken i hjertet av Oslo siden 1989 og er stolte av å fremdeles tilby våre gjester en spennende reise i kinesisk matkultur. Tradisjonelt sett inneholder et kinesisk måltid mange retter som man deler mellom gjestene ved bordet for å danne en sosial ramme rundt måltidet. Vår meny er lagt opp på en slik måte at dette er mulig også hos oss.
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat med rause porsjoner og mye smak. Dyktig personale som fulgte godt opp på service. Vi spiste hot pot - da gikk det fint å dele, slil at vi kunne smake på flere retter.

Takk, Nina S

Anmeldt 28. juni 2021

Vi var to par som gikk for Chef`s exclusive meny - utrolig godt. Men, det var liten tid til å nyte maten - da vi kun hadde bordet i ett par timer.

Takk, Globerotta
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig fin opplevelse i nydelige lokaler maten var helt topper og vinen som ble servert passet til rettene.
En helt konge opplevelse fra a til å

Takk, 434j_rnd
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

God og smakfull mat. Ba om raw-medium stekt indrefilet, men dessverre for mye stekt. Hadde bordet kun i 2 timer, rakk akkurat å spise tre retter. Hyggelig servitør, men virket litt for upersonlig. Får følelsen av at stedet er litt for mye «maskin» og samlebånd.

1  Takk, 778trineh
Anmeldt 9. desember 2020

Hei, vi har hatt mange gode opplevelser på Dinner tidligere, vel og merke for noen år siden. Men noe har skjedd her, og ikke akkurat noe positivt. Vi spiste der søndag 6. desember, bestilte en rett med lammeside til hovedrett. Dette må være noe av det verste vi har fått på en restaurant. Fint dandert, men biter som bestod av 5% lammekjøtt og 95% seig fett? Jeg holdt bokstavelig talt på å kaste opp. Da vi klagde til servitøren og spurte om denne skal være sånn, fikk vi beskjed om at det er slik retten er, og det sier hun før hun i det hele tatt har sett på kjøttbitene vi viste henne. Snakk om å begynne å forsvare med en gang. Unnskyldningen vi fikk var at det er leverandøren som sendte oss kjøttet og de bitene var slik. Det er da kokken som tilbereder, og ikke de som selger dere kjøttet. Veldig dårlig måte å unnskylde seg på. Da vi sa at vi hadde mistet matlysten og ikke ønsket å bestille noe annet, insisterte servitøren på at vi da skulle prøve den andre lammeretten, siden vi var glad i lam. Dette sa hun to ganger etter at vi hadde sagt at vi ikke ville ha noe annet. Men ville ikke lage så mye styr, så hun hentet den andre lammeretten. Etter dette, ble vi hverken spurt om maten smakte og hun kom heller ikke for å fylle på drikke. Plutselig eksisterte vi ikke. Da vi hadde spist ferdig, ble bordet ryddet. Vi tenkte vi skulle avslutte det dårlige besøket med dessert og kaffe. Men vi ventet i 15 min etter at bordet var ryddet opp. Servitøren kom ikke og spurte om kaffe eller om vi ønsket dessert. Til slutt måtte jeg bort til servitøren og be om regning. For dette var rett og slett forferdelig. Hva har skjedd, Dinner?? Dere har mye å rydde opp i. Det viktigste dere kan gjøre er å respektere klager og kritikk, og ikke gjøre alt i deres makt for å vri dere unna. Dette var bare veldig veldig skuffende. Blir dessverre ingen flere besøk hos dere.

Dato for besøk: desember 2020
10  Takk, deepak_chawla_1974

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!