“Fantastisk matopplevelse.”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner restaurant har servert mat fra det Szechuanske- og kantonesiske kjøkken i hjertet av Oslo siden 1989 og er stolte av å fremdeles tilby våre gjester en spennende reise i kinesisk matkultur. Tradisjonelt sett inneholder et kinesisk måltid mange retter som man deler mellom gjestene ved bordet for å danne en sosial ramme rundt måltidet. Vår meny er lagt opp på en slik måte at dette er mulig også hos oss.
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. En matopplevelse i toppklasse som toppes av god service og drikke. Kommer snart tilbake, takk for maten.

Takk, kjellantonm

Anmeldt 26. juli 2021

Utrolig fin opplevelse i nydelige lokaler maten er noe utenom det vanlige samt drinkene. En helt nydelig opplevelse fra a til å

Dato for besøk: januar 2021
Takk, stineugland
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre en skuffende opplevelse. Bestilte Set-meny. Maten var ok, men ikke noe mer. Rått lammekjøtt og generelt for mye salt og saus trekker ned, savner de rene smakene. Hyggelige servitører, men altfor treg matservering. Måtte vente en evighet mellom rettene. Synd at Dinner har tapt seg så mye. Var en gang en veldig bra plass.

2  Takk, GretheL45
Anmeldt 14. juli 2021

Vi var denne gangen litt spente på hvordan det ville være. Da vi hadde lest litt ulike anmeldelser det siste året.
Men vi opplevde et sted der vi ble ønsket velkommen. En servitør som fulgte oss godt opp. Mat som var like gjennomført som forrige gang. I tillegg fikk jeg ekstra chili ved siden av (den var litt sterkere enn jeg trodde). Vi kan trygt anbefale Dinner for andre som vurderer å besøke dem.

Takk, 260christom
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

God mat og gode cocktails. Jeg bestilte Pang Pang biff, stor og smakfull porsjon. OBS medium sterk er anbefalt hvis du er vant til å spise sterk mat. Koselige lokaler og hyggelig servitører.

Takk, latinabergen

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!