“Super opplevelse.”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner restaurant har servert mat fra det Szechuanske- og kantonesiske kjøkken i hjertet av Oslo siden 1989 og er stolte av å fremdeles tilby våre gjester en spennende reise i kinesisk matkultur. Tradisjonelt sett inneholder et kinesisk måltid mange retter som man deler mellom gjestene ved bordet for å danne en sosial ramme rundt måltidet. Vår meny er lagt opp på en slik måte at dette er mulig også hos oss.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Veldig god service. Observante kelnere som passet på at vi hadde alt vi ønsket oss. Maten har fortreffelig og vi hadde en veldig flott opplevelse. Gleder oss til å komme igjen.

Takk, ElisabetV1

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Min kjæreste og vår kompis delte set-menyen og hadde den beste opplevelsen. Utrolig hyggelig servitører også. Jeg bestilte kylling gongbao, som også smakte kjempe godt. Restauranten kan anbefales på det høyeste

Takk, theas792
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. En matopplevelse i toppklasse som toppes av god service og drikke. Kommer snart tilbake, takk for maten.

Takk, kjellantonm
Anmeldt 26. juli 2021

Utrolig fin opplevelse i nydelige lokaler maten er noe utenom det vanlige samt drinkene. En helt nydelig opplevelse fra a til å

Dato for besøk: januar 2021
Takk, stineugland
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre en skuffende opplevelse. Bestilte Set-meny. Maten var ok, men ikke noe mer. Rått lammekjøtt og generelt for mye salt og saus trekker ned, savner de rene smakene. Hyggelige servitører, men altfor treg matservering. Måtte vente en evighet mellom rettene. Synd at Dinner har tapt seg så mye. Var en gang en veldig bra plass.

2  Takk, GretheL45

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!