“Kort tid å spise på!”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner restaurant har servert mat fra det Szechuanske- og kantonesiske kjøkken i hjertet av Oslo siden 1989 og er stolte av å fremdeles tilby våre gjester en spennende reise i kinesisk matkultur. Tradisjonelt sett inneholder et kinesisk måltid mange retter som man deler mellom gjestene ved bordet for å danne en sosial ramme rundt måltidet. Vår meny er lagt opp på en slik måte at dette er mulig også hos oss.
Anmeldt 5. september 2021

Vi bestilte signatur set-meny, men fikk info om at vi bare hadde bordet i to timer. To timer på en seks-retter med mye, alt for mye, mat er ikke helt optimalt. Vi fikk servert for store porsjoner og med tempoet maten måtte serveres i, så ble vi alt for mette før hovedretten kom på bordet.
Proffe servitører, men ikke noe personlig preg. Var også litt vanskelig å høre hva servitørene sa bak munnbind mumlende med en østlig aksent.
Maten var helt ok pluss. Hadde hjulpet med mindre porsjoner og bedre tid til å nyte. Dette ble for travelt for oss.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Heiieh

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Dette er en av favorittene i Oslo, som vi alltid må innom når vi er der. Feiret bryllupsdag og fikk vindusbord som vi ønsket. I tillegg spanderte restauranten et glass bobler på oss Fantastisk service og nydelig mat.

1  Takk, EvaB32
Dinnergruppen, General Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2021

Hei Eva,

Så godt å se at du var fornøyd med besøket! Håper vi sees igjen snart

Mvh Dinner Restaurant

Anmeldt 23. august 2021

Veldig god mat og hyggelig betjening, men alt for rask servering. Det tok 1 time og 5 minutter fra vi fikk første rett til vi hadde spist rett nummer 5 og var klare til å gå fra restauranten. De burde gi gjestene sine litt bedre tid til å nyte den gode maten.

Takk, mortent636
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Veldig god service. Observante kelnere som passet på at vi hadde alt vi ønsket oss. Maten har fortreffelig og vi hadde en veldig flott opplevelse. Gleder oss til å komme igjen.

Takk, ElisabetV1
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Min kjæreste og vår kompis delte set-menyen og hadde den beste opplevelsen. Utrolig hyggelig servitører også. Jeg bestilte kylling gongbao, som også smakte kjempe godt. Restauranten kan anbefales på det høyeste

Takk, theas792

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!