“Valuta for pengene.”
Anmeldelse av Dinner Bar & Restaurant

Dinner Bar & Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Dinner restaurant har servert mat fra det Szechuanske- og kantonesiske kjøkken i hjertet av Oslo siden 1989 og er stolte av å fremdeles tilby våre gjester en spennende reise i kinesisk matkultur. Tradisjonelt sett inneholder et kinesisk måltid mange retter som man deler mellom gjestene ved bordet for å danne en sosial ramme rundt måltidet. Vår meny er lagt opp på en slik måte at dette er mulig også hos oss.
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Vi var 4 stk som hadde bestilt bord her. Vi valgte Chefs meny. 4 retters med perfekt vinforslag for oss. Veldig god service og gjennomføring av servering. Anbefaler stedet. Bestill bord.

1  Takk, tomoI8824QK
Dinnergruppen, General Manager på Dinner Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2021

Hei,

Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake og håper vi sees snart igjen

Mvh Dinner Restaurant

Anmeldt 14. september 2021

Atmosfære som forventet og som vi visste var der. Var uheldig å få bord midt i krysset mellom restaurant oppe og trapp ned til toalett som var forstyrrende. Manglende favorittdrink i baren (Mango daiquiri) grunnet mangel på mango var skuffende. Hovedrett smakte nydelig som vanlig, men dessert som sjokoladefondant var endret uten den pynt og stasj som vi var vant med og heller ikke peanøttis men en sorbet som vi ikke syntes passet til desserten. Alt i alt en blandet opplevelse denne gang.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 65jonnys
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Bestilte bord på telefon og presiserte da at vi var to voksne og en baby som kom for å spise.

Når vi kommer får vi beskjed om at vi ikke kan ta med barnevogn inn i restauranten. Greit nok, og de kunne legge vogna i garderoben (en liten Stokkevogn som knapt er større enn en vanlig spisestol når den står i sitteposisjon). Men noen barnestol har de ikke. Beste forslag er å "finne et sofabord så kan babyen sitte der".

Det kan han ikke. Ingen babyer kan det.

Greit nok at maten har et godt ry, men når servicen er på et så håpløst lavmål og man ikke er mer løsningsorientert enn og feks tilbyr seg å flytte en stol der vogna kan stå, skaffer en barnestol eller i det minste har anstendighet nok til å si fra på forhånd at man ikke er velkommen med barn så slipper en flere bomturer hit.

Heldigvis nok med gode restauranter i byen så vi slipper å dra hit flere ganger.

Takk, 630bj_rnara
Anmeldt 5. september 2021

Vi bestilte signatur set-meny, men fikk info om at vi bare hadde bordet i to timer. To timer på en seks-retter med mye, alt for mye, mat er ikke helt optimalt. Vi fikk servert for store porsjoner og med tempoet maten måtte serveres i, så ble vi alt for mette før hovedretten kom på bordet.
Proffe servitører, men ikke noe personlig preg. Var også litt vanskelig å høre hva servitørene sa bak munnbind mumlende med en østlig aksent.
Maten var helt ok pluss. Hadde hjulpet med mindre porsjoner og bedre tid til å nyte. Dette ble for travelt for oss.

Takk, Heiieh
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Dette er en av favorittene i Oslo, som vi alltid må innom når vi er der. Feiret bryllupsdag og fikk vindusbord som vi ønsket. I tillegg spanderte restauranten et glass bobler på oss Fantastisk service og nydelig mat.

1  Takk, EvaB32

Hei Eva,

Så godt å se at du var fornøyd med besøket! Håper vi sees igjen snart

Mvh Dinner Restaurant

Reisende som så på Dinner Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Dinner Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!