“Fine lokaliteter og god mat.”

Baltazar Ristorante & Enoteca
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Baltazar er en sjarmerende og eksklusiv italiensk restaurant i Kirkeristen, bak Oslo Domkirke. Liten meny med nydelige retter fra det italienske kjøkken, tilberedt med stor kjærlighet for de utsøkte råvarene. Restaurantens kunnskapsrike kelnere hjelper gjerne til med anbefalinger, og kan også geleide gjennom vinkartet, som byr på et stort og unikt utvalg av italienske kvalitetsviner. Enoteca ligger i første etasje og serverer både lunsj og middag med klassiske og rustikke italienske retter. Lunsj fra kl. 11.30, men ikke spiseplikt. Baltazar Ristorante ligger i andre etasje og passer det godt for en romantisk helaften, venneaften eller en forretningsmiddag. Her serveres det 4-10 retters menyer med italiensk gourmetmat. Ristorante og Enoteca har forskjellige menyer. Ristorante er åpen fra kl. 18. Siste bestillinger før kl. 22. For selskaper på 7-8 personer eller mer, må det avtales felles menyer på forhånd.
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

God pizza. Personale er helt greit. Beliggenheten på uterestauranten er flott. Enkelt å få bord og litt unna støyen fra Karl Johan.

Takk, SIBV66

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Enkel men god italiensk mat. Hyggelig personalet som fulgte oss opp underveis. Veldig koselig å sitte ute under buegangene. Anbefales hvis man vil ha en ikke alt for dyr italiensk opplevelse.

Takk, 102martines
Anmeldt 2. juli 2021

Jeg var der sammen med en del andre og for egen del var valget lett:
Jeg er utrolig glad i Canneloni. Den skuffet ikke, servert i en varm "gryte/tallerken" og smakte som den burde og med passende mengde saus til.
En 0,4 l Peroni i glass er aldri feil.

Rask og kvikk både bestilling og levering - jeg kommer gjerne tilbake og det var felles syn på saken for øvrig.
Utrolig trivelig å sitte ute under trær/parasoller så man slipper å sitte i solen.

Takk, guideOslo
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Vi gikk hit på en nydelig sommerdag.Stedet er veldig sjarmerende, og man kan lett føle at man er i en italiensk by.Vi fikk raskt et bord .Så begynte vi å vente,vente,vente .Det var mange kelneren, men vi ble ikke sett av noen av dem.Det var flere som kom etter oss ,som fikk servering. Jeg tok til slutt kontakt med disken,og til slutt kom en kelner med vann,og en annen kom å tok i mot bestilling. Vi valgte en Caprese da vi tenkte det ville vi få kjapt ,det skjedde ikke.
Hyggelig plass ,men utrolig dårlig servise.

Takk, lemmivarre
Anmeldt 29. mai 2021

Vi sjekket menyen online på forhånd på hjemmesiden, den stemte jo ikke med den som vi fikk på restauranten. De rettene vi ønsket var ikke på menyen på restaurant, når vi da fant retter vi ønsket på den nye menyen så hadde de ikke de tilgjengelig. Service var ikke noe å

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kristero779

Reisende som så på Baltazar Ristorante & Enoteca, så også på

Har du vært i Baltazar Ristorante & Enoteca? Del dine erfaringer!