“Kan bare anbefales”

Baltazar Ristorante & Enoteca
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Baltazar er en sjarmerende og eksklusiv italiensk restaurant i Kirkeristen, bak Oslo Domkirke. Liten meny med nydelige retter fra det italienske kjøkken, tilberedt med stor kjærlighet for de utsøkte råvarene. Restaurantens kunnskapsrike kelnere hjelper gjerne til med anbefalinger, og kan også geleide gjennom vinkartet, som byr på et stort og unikt utvalg av italienske kvalitetsviner. Enoteca ligger i første etasje og serverer både lunsj og middag med klassiske og rustikke italienske retter. Lunsj fra kl. 11.30, men ikke spiseplikt. Baltazar Ristorante ligger i andre etasje og passer det godt for en romantisk helaften, venneaften eller en forretningsmiddag. Her serveres det 4-10 retters menyer med italiensk gourmetmat. Ristorante og Enoteca har forskjellige menyer. Ristorante er åpen fra kl. 18. Siste bestillinger før kl. 22. For selskaper på 7-8 personer eller mer, må det avtales felles menyer på forhånd.
Anmeldt 5. august 2021

Nydelig pizza og veldig god service! Beliggenheten er fantastisk. En av de beste jeg spiste i hele mit liv.

Takk, Juergen K

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Bortgjemt perle bak domkirka, blant blokker og høyhus! Her får familiene på 4 + 4 boltret seg, og kost seg i store uteområder. Flott lunsjsted. Og sikkert til middag og:)

Takk, 792sebastiank
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

God pizza. Personale er helt greit. Beliggenheten på uterestauranten er flott. Enkelt å få bord og litt unna støyen fra Karl Johan.

Takk, SIBV66
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Enkel men god italiensk mat. Hyggelig personalet som fulgte oss opp underveis. Veldig koselig å sitte ute under buegangene. Anbefales hvis man vil ha en ikke alt for dyr italiensk opplevelse.

Takk, 102martines
Anmeldt 2. juli 2021

Jeg var der sammen med en del andre og for egen del var valget lett:
Jeg er utrolig glad i Canneloni. Den skuffet ikke, servert i en varm "gryte/tallerken" og smakte som den burde og med passende mengde saus til.
En 0,4 l Peroni i glass er aldri feil.

Rask og kvikk både bestilling og levering - jeg kommer gjerne tilbake og det var felles syn på saken for øvrig.
Utrolig trivelig å sitte ute under trær/parasoller så man slipper å sitte i solen.

Takk, guideOslo

Reisende som så på Baltazar Ristorante & Enoteca, så også på

Har du vært i Baltazar Ristorante & Enoteca? Del dine erfaringer!