“God mat, flott pris”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 7 stykk som var her og spiste, og alle var kjempefornøyd. Maten var god, drinkene var gode og servicen var god, til tross for at det så ut som en hektisk dag. Maten kom fort, og alle rettene smakte supert. Naanbrødet var varmt og ferskt. Prisen var et enormt pluss, da du får mye mat for pengene! Kommer garantert igjen.

1  Takk, studsrod

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Veldig dårlig service. Hadde vært der før og hatt en veldig fin kveld med god mat og service. Men når vi kom ditt igjen, tok det veldig lang tid med både maten og å få drikke til bordet. Veldig skuffet, da maten er veldig god! Tips. Flere ansatte på jobb!

1  Takk, 324camillak
Anmeldt 16. oktober 2018

Superpopulært sted med mange gjester en tidlig lørdagskveld. Av den grunn var kelneren ganske travel, men han greide allikevel å følge opp relativt greit. Maten var helt nydelig, og regningen særdeles sympatisk.

Takk, Nin68
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig dårlig service. Spurte om jeg kunne få en servillet fordi stolen min var vått og fikk sjefta av en kelner. Han sa: hvorfor valgt du å sitte der da? Du kan sitte på andre bord.
Matten er god Men veldig litten

1  Takk, Viviana T
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte nanbrød og butterchicken, maten var kjempegod. Koselige lokaler, sentral beliggenhet. Spist her flere ganger, men servicen har for oss alltid den samme: litt likegyldige og lite synlige servitører som ikke sløser med smilene sine. Kommer for den gode maten, ikke servicen.

Takk, elisabethw49

Reisende som så på Curry & Ketchup Restaurant, så også på

Har du vært i Curry & Ketchup Restaurant? Del dine erfaringer!