“Vellykket lunsj ”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Super curry, aĺle likte maten veldig godt og servicen var hyggelig. Sterk var ikke for sterk, og mango lassi var knallgod. Vi kommer tilbake!

2  Takk, 241rune_

Anmeldt 9. juni 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med service! Gode anbefalinger fra servitør og hyggelig personale. Maten var kjempe god og pris ingen ting å si på. Mette og fornøyde. To barn og to voksne. Følte oss tatt vare på under hele besøket☺️

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kajaa481
Anmeldt 14. april 2020

Curry and ketchup leverer 10/10. Mat, service og utrolig hyggelige ansatte gjør denne ellers kjedelige corona tiden til noe spesielt. Vi kommer tilbake :)!

Byens beste Korma?? Det kan faktisk hende!!

Dato for besøk: april 2020
Takk, 51alent
Anmeldt 26. desember 2019

Sentralt og enkel beliggenhet.
Maten jeg hadde var fantastisk, perfekt og velsmakende.
Personalet er høflige og hyggelige.
Anbefales veldig!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, KevinKrogh
Anmeldt 24. desember 2019

Kjempegod mat med god atmosfære. Godt utvalg av Asiatiske ølsorter. Rask og god service til en billig penge.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, routhriv

Reisende som så på Curry & Ketchup Restaurant, så også på

Har du vært i Curry & Ketchup Restaurant? Del dine erfaringer!