“Grei indisk middag”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Imøtekommende ansatt, snakket ikke norsk, bra engelsk.
Hadde ikke de øl som sto på menyen.
God mat, det er tross alt det viktigste.
Greie priser, helt greit sted for en rask middag.

Takk, ArneBob

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Spiste bursdagsmiddag med mannen min her, det er vår favorittrestaurant for indisk mat. Som alltid var maten helt ypperlig! Det som trakk litt ned denne gangen, var at det virket som det var problemer på kjøkkenet, med endel ventetid og kaos i rekkefølgen på det som var bestilt.

Men vi koste oss masse uansett!

Takk, Nattergal1
Anmeldt 10. mars 2021

Utrolig dårlig service. Vi fikk ingen beskjed om at vi måtte bestille maten over mobil, så vi satt lenge og ventet på kelner. Da vi forstod dette, bestilte vi mat og ventet i hele 50 min for å få forrett. Kelneren var ikke til å se og unngikk oss. Vi fikk kun den ene forretten etter 50 min, så kom resten av forrettene og hovedrettene samtidig. Vi fikk ikke tallerkner, så jeg måtte reise meg opp for å lete etter en servitør. Maten var tørr og ble ikke spurt en eneste gang om vi ville ha noe å drikke eller om maten var god. Vi brukte 500kr hver og var absolutt ikke verdt det!

Dato for besøk: mars 2021
Takk, mieEK2021
Anmeldt 21. januar 2021 via mobile enheter

Veldig god mat.
Hele stedet er frisket opp.
Smilende, hyggelig betjening.
Jeg spiste Lam Karahi , det smakte veldig godt og hadde passe godt sting.
Rykende varmt veldig godt Nan brød.
Og greie priser.
Rene doer.

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, eivindm2013
Anmeldt 26. oktober 2020 via mobile enheter

God mat og vennlig betjening!
Jeg har vært her flere ganger og maten er alltid like bra. Gode øl alternativer med gode anbefaling fra servitøren. Vi koste oss masse! Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 243thanus

Reisende som så på Curry & Ketchup Restaurant, så også på

Har du vært i Curry & Ketchup Restaurant? Del dine erfaringer!