“Elendig bestillingssystem og treg service. Men maten er god!”

Curry & Ketchup Restaurant
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Vi var 7 personer, og hadde bestilt bord på forhånd. Vi fikk bordet raskt. Vi fikk ingen informasjon om bestilling, det var bra at vi selv skjønte at vi måtte bestille ved å scanne QR-kode som stod på bordet. Etter råd fra servitøren, valgte vi å bestille for alle 7 på samme telefon. Noen ville ha det samme, så vi la inn bestilling på samme rett flere ganger. Det viste seg at systemet ikke skjønner flertall... så mange av bestillingene hadde falt ut (sluttsummen stemte imidlertid med det vi hadde lagt inn på nettsiden....), og det ble ikke oppdaget før servitøren kom med det de hadde registrert. Så flere måtte vente veldig lenge på maten. Forøvrig fikk vi tallerkener først etter at de første rettene kom på bordet. Vi fikk ingen avslag på prisen for noe av dette, så vidt en beklagelse.

Jeg og mannen min har vært på denne restauranten mange ganger før. Det har vært kaos på kjøkkenet og/eller rot med bestillinger og/eller treg service hver gang etter at de gjenåpnet etter å ha vært midlertidig stengt.
Grunnen til at vi fortsatte spiser der, er at de har god mat til en fornuftig pris.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Nattergal1

Anmeldt 12. august 2021

Hyggelig restaurant med god mat til en rimelig pris. Litt trøblete "online" meny med bestilling via app. Hyggelig og hjelpsom betjening.

Takk, GeirS356
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Imøtekommende ansatt, snakket ikke norsk, bra engelsk.
Hadde ikke de øl som sto på menyen.
God mat, det er tross alt det viktigste.
Greie priser, helt greit sted for en rask middag.

Takk, ArneBob
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Spiste bursdagsmiddag med mannen min her, det er vår favorittrestaurant for indisk mat. Som alltid var maten helt ypperlig! Det som trakk litt ned denne gangen, var at det virket som det var problemer på kjøkkenet, med endel ventetid og kaos i rekkefølgen på det som var bestilt.

Men vi koste oss masse uansett!

Takk, Nattergal1
Anmeldt 10. mars 2021

Utrolig dårlig service. Vi fikk ingen beskjed om at vi måtte bestille maten over mobil, så vi satt lenge og ventet på kelner. Da vi forstod dette, bestilte vi mat og ventet i hele 50 min for å få forrett. Kelneren var ikke til å se og unngikk oss. Vi fikk kun den ene forretten etter 50 min, så kom resten av forrettene og hovedrettene samtidig. Vi fikk ikke tallerkner, så jeg måtte reise meg opp for å lete etter en servitør. Maten var tørr og ble ikke spurt en eneste gang om vi ville ha noe å drikke eller om maten var god. Vi brukte 500kr hver og var absolutt ikke verdt det!

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, mieEK2021

Reisende som så på Curry & Ketchup Restaurant, så også på

Har du vært i Curry & Ketchup Restaurant? Del dine erfaringer!