“Julebord”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Uformelt julebord sammen ned venner. Stedet er utrolig koselig og betjeningen veldig hyggelig. Med så mye folk som det var denne lørdags kvelden blir støyen ikke til å holde ut. Nytter dessverre ikke å prate med sidemann pga.støy. Synd for det er som sagt et veldig koselig sted. Vi fikk servert Rakfisk til forrett som var veldig god , juletallerken som var grei nok og pinnekjøtt som hadde vært bra hadde det ikke vært alt for salt ! Er ikke alltid lett å lage god julemat til så mange.... men her de litt å strekke seg etter. Ellers en hyggelig kveld.

Takk, trond116

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble invitert tilbake til Asylet av innehaver. Forrige gang vi spiste her, var noe av maten kald. Denne gang fikk vi knallgod mat og super service. Det er koselig å sitte i disse eldre lokalene med mye historie i veggene. Veldig sjarmerende spisested. Hyggelige priser på mat og drikke. Vi kommer tilbake. Ofte

Takk, ovebru63
Asylet, Public Relations Manager på Kafe Asylet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hi,
Thank you for writing this review. It's really nice of you :)
You and your family are always welcome at our cafe.

Best Regards,
Kafe Asylet

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Anbefaler på det varmeste å ta et glass øl i atriet, spesielt når det regner :) Sittende under teltduken føltes det som å være på camping midt i Oslo

Dato for besøk: juli 2018
Takk, flygonaway
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Det er vakkert i bakgården til Asylet om sommeren, særlig med sol fra skyfri himmel. Frydenlund pils smaker fortreffelig. God mat til alle fem - stopp en halv- maten er KALD!!! Dette går ikke. Sørg for at all mat er korrekt, maten til den yngste ble mislykket. Sjerpings

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ovebru63
Harald H, Eier på Kafe Asylet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Oi det er bare og beklage det skal ikke skje, hvilket tidspunkt på dagen var det.
Vil invitere alle fem til en fri middag når dere har tid.
Håper dere tar i mot tilbudet, og beklager igjen.
Fortsatt god sommer.
Mvh.
Harald.

Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig rustikt sted med fin bakgård. På en fin kveld midt i juni var det ikke servering ute i bakgården. Mye folk, men alle måtte inn å køe foran baren for å kjøpe drikke og bestille mat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, MarianneM1306

Reisende som så på Kafe Asylet, så også på

Har du vært i Kafe Asylet? Del dine erfaringer!