“Julebord”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig sted med god atmosfære og fyr på peisen. Og måten vi ble møtt på, i den travleste julehelgen med fullt hus, var bare helt fantastisk. Veldig god mat med rause porsjoner og fine priser. Vi kommer helt klart tilbake

Takk, annemauritz

Anmeldt 11. desember 2018

Det var førstegangs jeg var på Asylet. Intime hyggelige lokaler, og her kostet all rødvin det samme man kunne bare gå borttilen hylle og plukke den man hadde mest lyst på.

Takk, Terje J
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Uformelt julebord sammen ned venner. Stedet er utrolig koselig og betjeningen veldig hyggelig. Med så mye folk som det var denne lørdags kvelden blir støyen ikke til å holde ut. Nytter dessverre ikke å prate med sidemann pga.støy. Synd for det er som sagt et veldig koselig sted. Vi fikk servert Rakfisk til forrett som var veldig god , juletallerken som var grei nok og pinnekjøtt som hadde vært bra hadde det ikke vært alt for salt ! Er ikke alltid lett å lage god julemat til så mange.... men her de litt å strekke seg etter. Ellers en hyggelig kveld.

Takk, trond116
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble invitert tilbake til Asylet av innehaver. Forrige gang vi spiste her, var noe av maten kald. Denne gang fikk vi knallgod mat og super service. Det er koselig å sitte i disse eldre lokalene med mye historie i veggene. Veldig sjarmerende spisested. Hyggelige priser på mat og drikke. Vi kommer tilbake. Ofte

Takk, ovebru63
Asylet, Public Relations Manager på Kafe Asylet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hi,
Thank you for writing this review. It's really nice of you :)
You and your family are always welcome at our cafe.

Best Regards,
Kafe Asylet

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Anbefaler på det varmeste å ta et glass øl i atriet, spesielt når det regner :) Sittende under teltduken føltes det som å være på camping midt i Oslo

Dato for besøk: juli 2018
Takk, flygonaway

Reisende som så på Kafe Asylet, så også på

Har du vært i Kafe Asylet? Del dine erfaringer!