“Kjempegod and”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. desember 2018

Vi var 2 personer som kjøpte crispy duck for twoo, som de "rensket" for oss, og serverte med en nydelig saus. Prisen var innafor og smaken var fortreffelig, Lite minus at de ikke hadde fatøl å servere.

Takk, Sveily

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Tragisk mat tørt kjøtt og grusom saus. Bestill ikke crispy duckfor to. Noen få smale agurkskiver og strimla purre. Nei dette anbefales IKKE

2  Takk, 774wenchew
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten mange ganger i forbindelse med familiebursdag, og maten er like god hver gang. De ansatte kunne derimot vist litt mer engasjement for kundene sine. Et smil tilhører sjeldenheten og man må omtrent rope på dem for å gjøre en bestilling. De er nok veldig godt klar over at folk kommer tilbake så kundeservice er kanskje derfor ikke topp prioritet. Lokalet er så som så.

Takk, Whats U
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Veldig bra sted.
God plass og ikke minst fantastisk god mat.
Her kan velge mange forskjellige retter av asiasisk mat.
Hyggelige personale.

Når det gjelder pris er den OK ut i fra hva man velger.
Fra man bestiller maten til man får den tar heller ikke så lang tid.

Fint sted totalt sett

Takk, 414kaib
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Værste opplevesen noensinne! Vi ventet i 1 time og 40 min. Vi bestilte forrett og hovedrett. Vi ventet 45 min på forretten, den smakte faktisk veldig godt. Men det gjør fortsatt ikke opp for den forferdelige ventetiden. Vi skulle fattet mistanke når kelner ikke brukte noen verktøy på å skrive ned bestilling. Når alle andre rundt oss (Vi var først i køen( fikk maten servert før oss da kokte det over. Vi sa ifra om feilen, og skjønte ingenting. Fortsatt så betalte vi fullpris. Styr unna! Servitørene har ikke peiling og klarer ikke å kommunisere, servicen er det Værste jeg har vært borti.

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, Christian X

Reisende som så på Oriental Restaurant, så også på

Har du vært i Oriental Restaurant? Del dine erfaringer!