“Hvor var servitørene?”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservater
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3 uker siden

Oriental har holdt det gående i mange år og har etablert seg som en av de beste kinesiske restaurantene i Oslo. Maten var nærmest fabelaktig, med en velkomponert rett av blant annet smørflyndre, kongekrabbe, snøkrabbe, kongereker, kamskjell, flere typer sopp og sprø grønnsaker. Det hele ble servert i en chilisaus som ble anbefalt mild, men vi skulle få mer chili ved siden av hvis vi ville ha. Den kom aldri, og det var heller ikke mulig å få tak i en servitør for eventuelt å få rettet på serveringen. Vi fikk heller aldri mulighet til å bestille dessert og kaffe m.m. Men forretten var også veldig god, med grillet marinert scampi servert med en nydelig thai-dressert salat. Men nok en gang: Stedet har ikke fatøl, og tilbyr kun to typer flaskeøl (0,33) til kr 89. Det er også for dårlig for en restaurant av en slik kvalitet. Karakteren er gitt hovedsakelig på grunn av maten.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Tor W

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Veldig god og mye mat for en rimelig penge. Sjokolademousse til dessert var ypperlig. Fint lokale, hyggelig personel, like ved Karl Johan

Dato for besøk: august 2019
Takk, evafind
Anmeldt 5. juli 2019

Andre gang vi besøkte restauranten begge gangene så har det vært god service og veldig god matFikk god veiledning og anbefaling vedr hvor sterk maten er.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Herdis E
Anmeldt 30. april 2019

Var der med min kone og vi spiste HAK CHIU AO LAU. Den var nydelig med godt øl til. Hyggelig betjening i tillegg gjorde dette til en deilig opplevelse.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Rune I
Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

En klar favoritt når det kommer til det kantonesiske kjøkkenet.
Rolig atmosfære, og diskré servitører.

Dato for besøk: april 2019
Takk, MioCathrineK

Reisende som så på Oriental Restaurant, så også på

Har du vært i Oriental Restaurant? Del dine erfaringer!