“Liten, bortgjemt perle midt i Oslo.”
Anmeldelse av Oriental Restaurant

Oriental Restaurant
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Kom innom litt tidlig på kveld. Godt om plass og ok korona-tiltak. Menyer kom raskt, og vin likeså, slik at vi fikk god tid til å fundere over de mange alternativer. Vi endte opp med malaysisk lammefilet og Hoi Sin Pot. Førstnevnte vellaget og smakfull, med grønnsaker kokt til perfeksjon. Sistnevnte en klassiker, vil vi tro, servert fresende i egen støpejernsgryte. Velfylt med perfekte grønnsaker, halv hummer og allskens andre lekkerier fra havet. Ris til begge i felles bolle, som betjeningen velvillig etterfylte. Mange namnam-lyder under måltidet. Mangopudding og kaffe rundet det hele av. Prisnivået på maten er behagelig. De ligger nok noe over 3-gangen på vinen, men det går an å finne noe litt under 500. Enkeltglass finnes også. Hyggelig betjening og ok lokaler midt i Oslo må også nevnes. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, staroe

Anmeldt 5. juni 2021

Har vært innom her en rekke ganger helt siden Dinner lå i samme lokale, har ennå til gode å få dårlig mat her, velsmakende god mat hver gang, Denne gang var vi temmelig alene , Rask og behagelig service , spiste kam kon pot, yummi.
Skulle ønske de hadde litt bedre utvalg av Øl .

Takk, jgintruder
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig serveringsdame. Et bra alternativ til «Dinner» restaurant. Men ta en krydderstyrke under det du pleier. Fint tilberedt og passe porsjoner. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Reidunsola
Anmeldt 9. februar 2020

Hyggelig restaurant, med veldig god mat og en hyggelig betjening.
På menyen var det mye å velge i mellom. Fra venteretter til forretter og hovedretter.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, T0112
Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Var på Oriental fordi vi ville ha Dim Sum. Ble anbefalt demme restauranten siden den skulle være «ca på høyde med Dinner». Noe jeg kan raskt konstatere at den ikke er. Her jobber det servitører. Altså mennesker som bærer maten bort til bordet for deg. Det var lite kunnskap om både mat og dessert, så noe hjelp fikk vi ikke. Vi bestilte delefat med Dim Sum. Og som middag var 6 biter uten noe tilbehør alt for lite. Noe vi ikke ble opplyst om selv om vi spurte. Det var og umulig å få kontakt med personalet for å bestille mer. Eller mer drikke. Maten var god nok. Desserten en skuffelse. Opplevelse og pris henger bare ikke helt sammen. Jeg kommer nok ikke tilbake hit.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, livjanneo

Reisende som så på Oriental Restaurant, så også på

Har du vært i Oriental Restaurant? Del dine erfaringer!