“Øvre aldersgrense?”
Anmeldelse av OSLO MEKANISKE VERKSTED

OSLO MEKANISKE VERKSTED
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Oslo Mekaniske Verksted ligger i Tøyenbekken, på baksiden av Dramatikkens Hus. Her lå tidligere smia Oslo Mekaniske Sveiseverksted som baren har tatt sitt navn etter. Avslappet stemning med gamle møbler og rustikt preg, og uteservering med grønne planter, langbord og benker.
Anmeldt 28. januar 2019

Har alltid likt stedet- uformelt og hyggelig, men opplevelsen vi hadde der sist fredag endret på denne oppfatningen.
Etter en liten stund med hyggelig lag, kom betjeningen bort til en av oss og påpekte at noen i selskapet ikke fikk mer å drikke da de var for beruset. Ikke forståelse fra vår side, men gikk med på å drikke vann. Neste trekk fra betjeningen var at vi ikke fikk kjøpt alkohol i baren, fordi en ved bordet var for beruset. Dette gjaldt da IKKE personen som skulle ha vinen selv. Det var 3 personer fra betjeningen som sirkulerte forbi bordet vårt resten av tiden vi var der.
Til slutt ble hele selskapet bedt om å forlate stedet. På utsiden traff vi flere personer i samme aldersgruppe som oss(50-70 år).De hadde også blitt beskyldt for å være for beruset og ble nektet å kjøpe mer.
Så dersom du/dere er over 35 år, sitter pent ved et bord og prater med vennene dine, legger igjen penger i baren- er IKKE dette stedet å gå. Du vet aldri hvor lenge du får sitte, før du/dere blir kastet ut!!!!

Dato for besøk: januar 2019
5  Takk, hesk0

Anmeldt 31. desember 2018

Vennegjeng ute på byen. Vi koste oss. Tror mange andre også gjorde det uten at det ble for mye støy og uro.

Takk, Anne S
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Et koselig sted med intime sofakroker og lengre bord for større grupper. Godt utvalg i øl og nydelige oliven. En koselig peiskrok også, hvis du er tidlig ute. Service bra, men kan bli litt småkø i baren i de mest populære tidene på døgnet. Vel verdt å ta med kjæresten eller en god venn hit.

1  Takk, stiann611
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Koselig og urban atmosfære. Effektiv og hyggelig betjening. Godt utvalg av drikkevarer og det er koselig å sitte både ute og inne. Dette er et upretensiøsr samlingsted, som ikke ptøver å være mer enn det er. Det er mulig å medbringe mat.

Takk, LeneANorway
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

En perle på grünerløkka, supertrivelig å ta en øl her. Har du lyst på mat kjøper du på en av de nærliggende restaurantene og tar med deg hit:-) morsomt konsept, artige lokaler.

Takk, anka345

Reisende som så på OSLO MEKANISKE VERKSTED, så også på

Har du vært i OSLO MEKANISKE VERKSTED? Del dine erfaringer!