“Restaurant Eik leverer!”

God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. november 2018

En fantastisk opplevelse i Restaurant Eik, både av mat, service og atmosfære! Restauranten er lun og stemningsfull, byr på profesjonell og ujålete service, men høydepunktet er likevel at maten som ga varierte og spennende smaksopplevelser langt over forventningene! Restaurant Eik kan varmt anbefales!

Takk, johnsN2610HD

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi var tre venninner som valgte 5-retters meny og vinpakke. Maten var nydelig og vinen passet perfekt til. I tillegg til de 5 rettene fikk vi også enda er par småretter som også var utrolig gode!

Selve lokalet er kjempekoselig og satte virkelig stemningen for kvelden. Vi storkosa oss, og vil definitivt komme tilbake.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, linnsiren
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Var på middag her med kona! Vi gikk for femretters (ble seks med ostetallerken ). Fantastisk høy kvalitet på mat og drikke uten at det svir i lommeboken‼️ Hyggelig og tilbakelent service! Anbefales på sterkeste.

1  Takk, 590bj_rna
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en av mine beste restaurantopplevelser noen gang her på restaurant Eik! Dro med to venninner og vi hadde alle sammen samme opplevelse av stedet! Ypperlig mat og fantastisk service. Valgte fem-retters, porsjonene var akkurat passe, nydelig kjøtt, fisk og ekte råvarer. Vinenmenyen passet helt perfekt til hver av rettene. Flott lokale og bare godt å si om hele opplevelsen. Prisene er gode og jeg skal absolutt tilbake!! Vil anbefale dette stedet på det sterkeste, det er en restaurantperle i Oslo uten tvil. Tusen takk for meg og på gjensyn!

1  Takk, 558martinet
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Fire retter hvor 3 av rettene var perfeksjon. Spennende forrett med tørrfisk med artig vri og hvor alt av smaker var i balanse. Mellom
Og hovedrett med lysing og fasan. Gjennomgående harmoni i smakene hvor alle komponenter har en funksjon og tilfører retten noe positivt. Høyt nivå til veldig bra pris. 3 av rettene var nærme eller like bra som på Michelin stjerne restauranter. Desserten var imidlertid en rel stor skuffelse. Eple og sorbet mm. Rel smakløs hvit sorbet og litt for syrlig tyttebær sorbet. Retten manglet sødme og ble frisk og syrlig men burde ha vært søtere.Servert med gryn/korn som også var rel smakløst og tilførte retten lite. Bra service men en av kelnerne var veldig høylytt og hadde en brå fremtoning og tok stor plass. Vi kunne høre detaljert og høylytt hva bordene rundt fikk servert, og det ble en avbrytelse av samtalen rundt bordet. Lite skolert servitør som dominerer restauranten slik, men det burde være lett å bedre med litt dempet og mildere fremtoning. Det stod litt i kontrast til det ellers svært høye nivået på maten. Vi kommer tilbake snart! Et funn mtp pris og kvalitet!

2  Takk, jono783

Reisende som så på Restaurant Eik, så også på

Har du vært i Restaurant Eik? Del dine erfaringer!