“Hyggelig resturant”
Anmeldelse av Habibi Restaurant

Habibi Restaurant
Få mat levert
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Habibi Cafés gatekjøkken. Den samme gode smaken, for deg som har det travelt.
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Har vært på Habibi tidligere og alltid hatt god mat og service. Denne gangen virket de som serverte stresset og sure. Tilfeldig at de kom og tok ordre og maten bare kastet de ut på bordet. Når vi bad om forklaring på hva som var hva bare gikk de. Maten var god og mange skåler men det så ut som vi fikk mye av det samme flere ganger i små porsjoner. Jeg går et annet sted neste gang.

1  Takk, tritratri

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Maten var kjempegod, men fikk en veldig dårlig opplevelse på grunn av jernstangen i andre etasje. Sliter fortsatt med vondt i hodet etter at jeg stanget hardt inn i stangen på lørdag. Den er plassert over bordene, slik at servitørene og kunder må dukke for å komme forbi. Jeg dukket og reiste meg opp for tidlig og slo hodet temmelig hardt i stangen :-/ Kunne vært lurt å gjøre noe med den.

1  Takk, K8225HQsaras
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

God mat! God service! Utrolig koselig atmosfære. Vi spiste mezhaen, som besto av mange småretter. Supergod mat.

Takk, CMEJ79
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Vi var fornøyde med meze og annen mat, men jeg ble veldig skuffet over pitabrødene... Pitabrød bør en slik restaurant lage selv!
Ellers strålende fornøyd med alle retter. Bra priser. Ble gode og mette alle sammen.

1  Takk, FarAway231304
Anmeldt 22. september 2018

Habibi har tapt seg gjennom årenes løp dessverre. Helt grei meze, men bestilles meze med kjøtt så er det lite rause porsjoner, og ikke aller rundt bordet får. Det som virkelig trekker ned er servering av hattings pitabrød. Forventer egenbakt pita, eller i det minste innkjøpt og lunkne ferske varianter.

Takk, banjokatt

Reisende som så på Habibi Restaurant, så også på

Har du vært i Habibi Restaurant? Del dine erfaringer!