TripAdvisor

Anmeldelse av Habibi Restaurant

Habibi Restaurant
Bestill på internett
Middagsalternativer: Reservater
Beskrivelse: Habibi Cafés gatekjøkken. Den samme gode smaken, for deg som har det travelt.
Anmeldt 8. september 2019

Koselig, upretensiøst lokale, og rask service. Nydelig meza, virkelig kjempe godt. Dessverre litt i overkant dyrt med opp mot 400 kroner for meza med grill. 240 kroner for meza uten kjøtt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, SunnivaC5

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi er veldig glad i Meza, og har spist på flere slike restauranter i utlandet. På Habibi fikk vi utmerket mat (bestilte en rett bestående av indrefilet, kebab, bulgur, løk og salat). Smakte aldeles nydelig og omtrent umulig å slutte å spise! Heldigvis kan maten herfra også bestilles gjennom Foodora, så gjett om vi kommer til å gjøre det! Servicen var svært god og maten kom meget raskt på bordet. Et glass av huses hvitvin var heller ikke til avskrekkende pris og smakte helt greit, men den billigste og et av de få alternativene, kostet kr. 580, og det er i meste laget, synes vi. Da stedet markedsfører seg som en Meza restaurant savnet vi også en fullstendig Meze meny der vi selv kunne velge de småretter vi ville sette sammen til et måltid, både kald og varm Meza. Men selv om vinlisten og Meza menyen har litt å gå på, er vi alt i alt meget fornøyde, og anbefaler gjerne stedet.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, MiaAage
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Flott palestinsk mat. Vi valgte å bestille mezha, som er en form for tapas. Alle rettene smakte nydelig og servicen var bra.

Takk, Larslonberg
Anmeldt 18. juni 2019

Vi spiste veldig god mezah, men betjeningen (to unge kvinner) var sure og uhøflige. Ikke et smil å oppdrive på hele kvelden. Spesielt en av dem var brysk og utrivelig.

Takk, Asssk
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Vi hadde 11 retter mese. Nydelige smaker , rask servering og hyggelig betjening . Reiser gjerne tilbake

Takk, Tovejohanne58

Reisende som så på Habibi Restaurant, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Habibi Restaurant? Del dine erfaringer!