“Lite mat for pengene. Var”
Anmeldelse av Habibi Restaurant

Habibi Restaurant
Få mat levert
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Habibi Cafés gatekjøkken. Den samme gode smaken, for deg som har det travelt.
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Lite mat for pengene. Var helt ok smak på maten, ikke noe unikt. Ikke verdt pengene, kanskje det beste med måltiden var drikken som koster 50kr.

Takk, 933fatihk

Anmeldt 17. juli 2020

Retten koster 369.- og det er noe du IKKE kan bli mett av.
Kanskje beste ved maten var jo Pepsi Max’n

Takk, jaxt643
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Spiste mehza med kjøtt og en grillet biff. Sjeldent vi er så fornøyde. Fantastisk gode smaker, og den møreste biffen jeg noen gang har spist. Kommer garantert tilbake.

1  Takk, monica o
Anmeldt 28. juni 2020

Hyggelig betjening med fin service. Masse god libanesisk mat. Vi kjøpte en 8-retters for 4 personer. Litt knipent med kjøtt, men godt med alt det andre rundt. Hyggelig sted, men kanskje det ville heve totalopplevelsen dersom interiøret "freshes" litt opp. Her er det forbedringspotensiale.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Et himmelsk måltid, fantastisk service ❤️ Vi følte oss velkomne fra første minutt! Vi spiste Mezah ♥️

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, Hildekarin

Reisende som så på Habibi Restaurant, så også på

Har du vært i Habibi Restaurant? Del dine erfaringer!