“Deilig og variert mat med hyggelig atmosfære ”
Anmeldelse av Habibi Restaurant

Habibi Restaurant
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Habibi Cafés gatekjøkken. Den samme gode smaken, for deg som har det travelt.
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familien på 4 med to tenåringer. Vi spiste Mezha og kyllingvinger. Alt var godt og spesielt Mezha var imponerende og variert med passe mengde mat som vi ble mette av. Ungene var ikke helt fornøyde, mest fordi kyllingvingene ikke var slik de vanligvis spiser. Ellers hyggelig og intim atmosfære med god service. Vi kommer helt sikkert tilbake uten ungene :)

Takk, mortend99

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

En absolutt drøm av ett måltid, på en for oss utenbys ifra en gjemt perle av en restaurant Restauranten ligger i Smuget. Vi var 4 stk som bestilte Meze Grill med tilhørende vin. Og avsluttet med Konjakk, arabisk kaffi, Baklava og verdens beste creme bruile Gjestfri eier og utrolig fin atmosfære. Kvelden kunne ikke vært bedre. Kommer garantert tilbake

Takk, Line B
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk koselig restaurant med nydelig mat med fantastiske smaker..Anbefales på det sterkeste..10/10. Tusen takk for oss , vi kommer gjerne igjen.

Takk, Sissel O
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Syv år siden forrige besøk som vi den gang var meget fornøyde med. I CV-19 tid var kun take away mulig, men nydelig 6 retters meze. Rikelig med mat! Kommer definitivt tilbake oftere.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 870mettel
Anmeldt 12. mai 2021 via mobile enheter

Her har jeg spist mange ganger. Super mat for den som lengter etter å besøke Hellas, Tyrkia eller Palestina igjen.
Alltid mange spennende retter. I dag fikk vi supre stykker med indrefilet i tillegg til alle de gode tapas/meze/smårettene.
Selv om det er godt med take-away, nå som det er Corona stengt, skal jeg være først i køen når Habibi åpner igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Tom L

Reisende som så på Habibi Restaurant, så også på

Har du vært i Habibi Restaurant? Del dine erfaringer!