“Rett og slett rått”
Anmeldelse av Habibi Restaurant

Habibi Restaurant
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Habibi Cafés gatekjøkken. Den samme gode smaken, for deg som har det travelt.
Anmeldt 16. juli 2021

Fantastisk opplevelse og spise der vi spiste Meze,dette er noe av det beste jeg har spist.
Servicen er det ikke noe og utsette på fantastisk.
Vil vil tilbake.

Takk, 629j_rn_

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familien på 4 med to tenåringer. Vi spiste Mezha og kyllingvinger. Alt var godt og spesielt Mezha var imponerende og variert med passe mengde mat som vi ble mette av. Ungene var ikke helt fornøyde, mest fordi kyllingvingene ikke var slik de vanligvis spiser. Ellers hyggelig og intim atmosfære med god service. Vi kommer helt sikkert tilbake uten ungene :)

Takk, mortend99
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

En absolutt drøm av ett måltid, på en for oss utenbys ifra en gjemt perle av en restaurant Restauranten ligger i Smuget. Vi var 4 stk som bestilte Meze Grill med tilhørende vin. Og avsluttet med Konjakk, arabisk kaffi, Baklava og verdens beste creme bruile Gjestfri eier og utrolig fin atmosfære. Kvelden kunne ikke vært bedre. Kommer garantert tilbake

Takk, Line B
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk koselig restaurant med nydelig mat med fantastiske smaker..Anbefales på det sterkeste..10/10. Tusen takk for oss , vi kommer gjerne igjen.

Takk, Sissel O
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Syv år siden forrige besøk som vi den gang var meget fornøyde med. I CV-19 tid var kun take away mulig, men nydelig 6 retters meze. Rikelig med mat! Kommer definitivt tilbake oftere.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 870mettel

Reisende som så på Habibi Restaurant, så også på

Har du vært i Habibi Restaurant? Del dine erfaringer!