“Dårlig servise, dårlig mat, dårlig hygiene og sikkerhet!!”
Anmeldelse av Habibi Restaurant

Habibi Restaurant
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Habibi Cafés gatekjøkken. Den samme gode smaken, for deg som har det travelt.
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Dårligste servicen vi har opplevd! Daglig leder stod utenfor med skitten T-skjorte og sa ikke hei eller velkommen. Vi betalte for 8-retters meze med entrecôte for 4 personer, men fikk kun nok til to personer. Bordet ved siden av hadde samme bare de var to og fikk like mye. Maten var kald og ikke fersk. Vinen var dårlig og da vi sa i fra høflig om dette ble daglig leder små irritert og sa mye unødvendig. Hele stemningen var merkelig og de ansatte kom aldri bort for å spørre om vi trengte noe eller hvordan maten smakte. Bestikk fikk vi heller ikke til de forskjellige rettene så vi måtte spørre gjentatte ganger om noen kunne komme bort. Ps! Flere som nesten hold på å tryne nede ved doen. Sikkerheten var heller ikke på topp!

Takk, Sager Anna N

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantaktisk liten perle i Oslo sentrum
Deilig mat og herlige servitører ☺️
Bestilte Meza (med en grillrett) og det er en slags tapas ab palestinsk mat! ANBEFALES!!!

1  Takk, tommymunkvold
Anmeldt 17. juli 2021

Nydelig mat og hyggelig betjening. Både små og store var veldig fornøyde. Vi kommer garantert tilbake.

1  Takk, 454jannek
Anmeldt 16. juli 2021

Fantastisk opplevelse og spise der vi spiste Meze,dette er noe av det beste jeg har spist.
Servicen er det ikke noe og utsette på fantastisk.
Vil vil tilbake.

Takk, 629j_rn_
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familien på 4 med to tenåringer. Vi spiste Mezha og kyllingvinger. Alt var godt og spesielt Mezha var imponerende og variert med passe mengde mat som vi ble mette av. Ungene var ikke helt fornøyde, mest fordi kyllingvingene ikke var slik de vanligvis spiser. Ellers hyggelig og intim atmosfære med god service. Vi kommer helt sikkert tilbake uten ungene :)

Takk, mortend99

Reisende som så på Habibi Restaurant, så også på

Har du vært i Habibi Restaurant? Del dine erfaringer!