“Veldig bra!”
Anmeldelse av Habibi Restaurant

Habibi Restaurant
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Habibi Cafés gatekjøkken. Den samme gode smaken, for deg som har det travelt.
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Nydelig, smakfull mat! God betjening. Fornuftige priser. Kjempebra veganske og vegetariske alternativer. Kjapt levert!

Takk, Piranhapoodle

2024 av 332 anmeldelser

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig god og smakfull mat med masse variasjon og stort utvalg. Hyggelig personell og god service anbefales!!

Takk, Sunniva L
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

FOR EN MAT! Rask servering, deilig atmosfære og det hele topper seg med fantastiske ansatte ❤️ Dette er så bra. Dra dit og nyt!

Takk, Marinbiologa
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god og spennende mat. Ypperlig service i koselige omgivelser. Det eneste som trekker litt ned er pitabrødene som kunne vært hevet i kvalitet. Hvitløkspitaen er dyppet i litt vel mye olje og har lite smak, ellers en helt fantastisk opplevelse. Anbefales!

Takk, yknima
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Dårligste servicen vi har opplevd! Daglig leder stod utenfor med skitten T-skjorte og sa ikke hei eller velkommen. Vi betalte for 8-retters meze med entrecôte for 4 personer, men fikk kun nok til to personer. Bordet ved siden av hadde samme bare de var to og fikk like mye. Maten var kald og ikke fersk. Vinen var dårlig og da vi sa i fra høflig om dette ble daglig leder små irritert og sa mye unødvendig. Hele stemningen var merkelig og de ansatte kom aldri bort for å spørre om vi trengte noe eller hvordan maten smakte. Bestikk fikk vi heller ikke til de forskjellige rettene så vi måtte spørre gjentatte ganger om noen kunne komme bort. Ps! Flere som nesten hold på å tryne nede ved doen. Sikkerheten var heller ikke på topp!

Takk, Sager Anna N

Reisende som så på Habibi Restaurant, så også på

Har du vært i Habibi Restaurant? Del dine erfaringer!