“Verdens frekkeste servitør”
Anmeldelse av Habibi Restaurant

Habibi Restaurant
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Habibi Cafés gatekjøkken. Den samme gode smaken, for deg som har det travelt.
Anmeldt 12. september 2021

Dårligere service skal man lete lenge etter! Vi kom kl 18:00, fikk først bestilt 18:20, og 18:45 kom servitøren og ba oss dra, for noen andre skulle ha bordet 19:00. Akkurat det samme skjedde sist jeg var der også! Vi nektet så klart å gå, for vi hadde bordet til 20:00.

Når vi satt oss ved bordet, og så det sto reservert til en annen person kl 19, så sa vi ifra til en servitør at vi håpet ikke det samme som sist skjer, og da tok hun bort lappen og sa at det skulle det så klart ikke. Men så kom hun andre servitøren som kasta oss bort sist, og da det samme nå. Vi sa vi hadde snakket med en servitøren og har bestilt bordet i to timer. Hun lo og sa hun var sjefen, og at vi bare måtte gå. Helt sykt! Burde bli sparka på dagen..

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, amines970

Anmeldt 31. august 2021

Endelig var vi tilbake på Habibi, stedet med fantastisk atmosfære, nydelig mat og hærlig service!
Vi valgte også denne gangen mezah med kjøtt.
Bordet ble fylt opp med små boller, det tok ikke slutt før bordet var fullt. Så mange gode smaker, vi ville bare ha mer, men magen ble dessverre full.
Vi avsluttet herremåltidet med en deilig arabisk kaffe.
Det er alltid en glede å komme til Habibi!

Takk, 661mereter
Anmeldt 21. august 2021

Veldig god mat og kjempe service. Bare pris og store porsjoner. Veldig koselig atmosfære. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, C2044EWjanb
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Alltid fantastisk å komme til Habibi. Det er som å komme hjem. Utrolig deilig libanesisk/palestinsk mat… Kommer alltid tilbake!!

Takk, tomarnek2017
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Eksotisk, intimt og nydelig mat! Mezah falt i smak hos store og små, her var noe for alle. Hyggelige servitører og ekstra oppmerksomhet til minsten gjorde opplevelsen perfekt! Anbefales!

Takk, Millajona

Reisende som så på Habibi Restaurant, så også på

Har du vært i Habibi Restaurant? Del dine erfaringer!