“Borggården biffresturang”

Kjøkken: Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Hadde bestilt bord, da det er et must Service helt på topp, vi spiste entrecote og steinbit, smakte helt ypperlig, stedet kan anbefales på det sterkeste.lite og intimt
Mvh
Hans Aas

2  Takk, Hans A

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og service. Bor i Tromsø,gleder oss til hver gang man er i Oslo,så man kan få spise god biff med tilbehør der.
Topp service fra ansatte,føler seg alltid velkommen der.
Nydelig creme brule til dessert der,anbefaler denne etter en himmelsk biff opplevelse.

1  Takk, 343kristinen
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Denne restauranten har vært der i 15 år, men første gang for oss. Både de som spiste biff av noe slag og de som spiste hjortefilet var veldig fornøyd med maten. Liten hyggelig restaurant

1  Takk, 906gudrunf
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Fin liten intim restaurant med god atmosfære. Hadde ikke bestilt bord men ble oppfordret til å vente noen minutter så ordet det seg. Spiste perfekt stekt biff med deilige sauser og nydelige fløtegratinerte poteter. Betjeningen var smilende, hyggelige og akkurat passe oppmerksomme. Hit drar vi igjen!

1  Takk, Benitaopdahl
Anmeldt 26. november 2018

Helt utsøkt biff med pepper og bernaisesaus, så denne sprøe pommes friten. Utrolig hyggelig betjening i et intimt miljø. Med en nydelig prosecco mens vi ventet på maten og en rødvin som var skapt til biff. Anbefales!
PS. De har også nydelig fisk på menyen...

1  Takk, geirwillye

Reisende som så på Borggården Biffrestaurant, så også på

Har du vært i Borggården Biffrestaurant? Del dine erfaringer!