“Deilig mat og hyggelig betjening. Verdt et besøk”

Borggården Biffrestaurant
Kjøkken: Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2020

Vi var tre stykker som spiste tre forskjellige retter. De var veldig gode alle tre. Fint å sitte ute ved Rådhuset. Det var hyggelig betjening og god service

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, tstokm

Anmeldt 8. juli 2020

Hyggelig, passe spøkefull servitør som gjorde opplevelsen god. Oppmerksom på tomme glass og var raskt tilstede for å sjekke at maten smakte.

Forrett: Scampirett. Godt tilberedt og sammensatt rett. Saftige scampi.

Hovedrett: Perfekt stekt medium biff. Gode ovnsstekte poteter. Gjennomkokte grønnsaker. Sausen var det ingen ting å si på. Riktig balanse på bernaisesausen og god konsistens.

Dessert: Nydelig crème brulet og fyldig og smaksrik sjokoladefondant. Gode tilbehør i form av iskrem, sjokolade og mango- og bærcoulis.

Fortsatt en god atmosfære i rommet, selv med færre bord. Maten kom i passe tempo.

Renslig og pent i restauranten.
Rene og gode toalettfasiliteter.
Tilgjengelig antibac ved inngangsparti.

Prisklassen er god for den kvaliteten man får. Dette er et sted som er verdt gjenbesøk!

Takk for maten.

2  Takk, annecelineb2020
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og god service. Middagen så som så. Indrefilet særdeles god, entrecôte så som så. Lite grønnsaker/tilbehør.

1  Takk, Mariannebjk
Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Gratinerte reker og carpaccio til forrett, deilig biff til hovedrett, helt perfekt stekt
Eneste minus var desserten, en creme brulee uten crispy topp.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, vickylindahl
Anmeldt 25. februar 2020

Forhåndsbestilte bord ,måtte endre underveis til en person i tillegg De svarte kjapt og ordnet det Vi var 5 stk Fire av oss bestillte biff og var veldig fornøyd Jeg spiste ristede kongereker Helt nydelig rett God vin og dessert (sjokoladefondant og creme brulee) Maten kom raskt Kelnerene var morsomme og ytet god service
Trivelig og intimt lokale Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Elin Kristin H

Reisende som så på Borggården Biffrestaurant, så også på

Har du vært i Borggården Biffrestaurant? Del dine erfaringer!