“Fantastisk mat og super service”

Borggården Biffrestaurant
Kjøkken: Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og alle fikk maten samtidig. Raskt servert fra bestilling til forrettene var på bordet.
Fantastisk service av en svært hyggelig servitør med glimt i øyet.

Takk, mariannehknudsen

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 6 som måtte returnere fra Aker Brygge grunnet fulle hus alle plasser. Denne gangen var det et lykketreff. Borggården leverte på alle områder, nydelig indrefilet,pizza og lasagne og en herlig atmosfære. I tillegg var kelneren helt super, han ble veldig populær hos mine gutter på 6 år. Tusen takk for oss, vi kommer garantert tilbake når vi er i Oslo igjen.

Takk, t0rm0ds
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fikk raskt et bord ute under parasollen. Drikke og mat kom raskt. Maten smakte fortreffelig. Alle 3 bestilte 200grams tenderloins. Perfekt tilberedte grønnsaker, gode sauser og poteter. Ringi eplemost var veldig god. Desserten, hjemmelaget sjokoladefondant, smakte helt fantastisk.
Kelneren var kjempekoselig og vi fikk veldig god service fra vi kom til vi dro. Må særlig trekke fram at kelneren trakk fram stolen for meg og skjøv den innunder meg.
Kan sterkt anbefale denne restauranten.

Takk, 658kariannes
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Beste biffen i byen. God service, rent og pent i lokalene, perfekt stekt biff med godt tilbehør. Mulighet for å sitte ute å se på bylivet. Utsikt mot rådhuset, baksiden. Noe trekk for en rødvin som koster 143,- på polet og nærmere 700,- på restauranten.

Takk, marthine elise ø
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Både entrecôte og indrefilet. Dessert også. Hyggelig folk og pris er veldig bra i forhold til kvalitet.

Takk, 65tommym

Reisende som så på Borggården Biffrestaurant, så også på

Har du vært i Borggården Biffrestaurant? Del dine erfaringer!